'Harry.' Dedi draco, üzgün bir sesle.'Neden buradasın ?' Dedi Harry.
'Ben.. çok üzgünüm.. çok çok üzgünüm Harry.'
'Sorun değil.' Diye mırıldandı Harry.
'Hayır sorun, büyük sorun. İyisin değil mi? Bir isteğin var mı?'
'Draco.. iyiyim. Gerçekten.'
'Üzgünüm..' diye mırıldandı hemen ardından draco.
'Neden ?'
'Benim yüzümden.. benim yüzümden böyle olmanı istemezdim.'
'Hey! Senin yüzünden değil.' Dedi Harry. Onun yüzünden olduğu o dahil bilerken, draco'nun kendisi için üzülmesini istemiyordu.
'Hayır, hayır kesinlikle benim yüzümüzden. Üzgünüm ben.. ben birşey yapmalıyım.' Dedi draco, sesi telaşlı çıkıyordu.
'Draco.'
'Efendim Harry, bir isteğin mi var?' Dedi draco.
'Hayır.. sadece kendini suçlu hissettiğin için burada olmana gerek yok.' Dedi Harry.
'Hayır, hayır buradayım. Çünkü kendimi suçlu hissediyorum ama öncelikle senin yanında olmak istiyorum.' Dedi draco.
Harry kafasıyla onaylamakla yetindi lakin draco hemen ardından uzanan Harry'nin ellerini tuttu.
'Buradayım, çünkü seni merak ediyorum. Seni önemsiyorum Harry, bunu bilmelisin. Senin için gerçekten o sözleri kullanmadım.. sen hep zaten diğerlerinden farklıydın.' Dedi ve Harry'nin ellerine bir öpücük bıraktı. 'Çünkü sen beni gerçekten seven ilk insansın.. ben ilk defa birinin beni bu denli sevdiğini sende gördüm ama.. kendime güvenemedim. Özür dilerim..'
Harry ise doğrulmaya çalıştı, bunu farkeden draco ise yardımda bulundu elbette.
Hemen sonrasında Harry, üzerinde ki örtüyü kaldırdı ve yanına işaret etti. 'Lütfen.' Diye mırıldandı hemen sonrasında. Draco ise ikiletmeden Harry'nin yanına geçti.
'Sana değer veriyorum Harry, sana seni seviyorum diyemem ama sana ciddi anlamda değer veriyorum.' Diyerek kulağına fısıldadı draco.
'Biliyorum..' dedi Harry ve kafasını draco'nun göğsüne yasladı.
~~~
Hikayenin konusundan sapmak 🤝 ben..
Vee günün son bölümü.. sabah devam ederiz.. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drarry | texting
Fanfiction'Seni seviyorum.' -harry 'Senden nefret ediyorum.' -draco