30

1.9K 131 232
                                    


Harry barın köşesine kafasını masaya dayamış ağlıyordu. Draco denilen 'pisliği' düşünüyordu kendi kafasında. Onun ipeksi sarı saçları, Okyanus mavisi gözleri, seksi bedeni.. Hayır! hayır! Bunları düşünmemeliydi. Diğer yandan barmen, onunla sohbet etmeye çalışıyordu.

'Hey ağlama!'

'Nasıl ağlamayayım, çok mutsuzum.' Dedi Harry. 'Bana yenisini doldursana.' Diyerek bardağı işaret etti.

'Biz almayayım, biz gidelim. Hadi Harry.' Dedi draco arkadan Harry'e yaklaşarak.

'Bu mu senin sarışın ?' Dedi barmen.

'Şşştt uzaklaş! O benim sarışınım, döverim seni. Benim o anladın mı? Benim!' Dedi Harry, sinirli bir tonda.

'Harry, hadi gidelim.' Dedi draco. Harry'e yaklaşmış, elini beline atıp kendisine çekmişti.

'Çek o elini belimden, ben gelmiyorum.' Dedi Harry.

'Harry.. hadi.' Dedi draco.

'Gelmiyorum! Seni daha affetmedim.' Dedi Harry.

'Harry, gitmemiz lazım. Tamam mı ? Leş gibi alkol kokuyorsun.' Dedi draco.

'Bir şartla.' Dedi Harry. 'Beni öp.' Dedi hemen ardından.

Draco ise ona 'ciddi misin ?' Bakışları atıyordu. Harry ise oldukça ciddiydi. Draco gözlerini Harry'nin dudaklarına çevirdi.

'Tamam..' diye mırıldandı ve Harry'nin dudaklarını kendi dudakları arasına aldı.

Minik bir öpücüğün sonunda Harry sırıtarak taburesinden kalktı. 'Hadi gidelim!' Dedi. Lakin der demez, sendelenmesi de bir olmuştu. Lakin draco'su başucunda olduğu için onu tutmayı elbette başarmıştı.

Draco cüzdanını çıkardı ve barmen'e parasını ödedi. 'Hey! Ben öderim.' Diyerek araya girdi Harry. Elini ceketinin içine sokuyordu, ya da o öyle sanıyordu. 'Sorun değil Harry, hadi gidelim.' Dedi draco. Harry'nin birkaç mızmızlığının ardından borç olduğunu kabul ederek bar'dan çıkarmış bulundu.

Hemen sonrasında taksi çağırmışlardı. 'Nereye gidiyoruz draco ?' Dedi Harry. 'Seni evime götürüyorum Harry.'

Yaklaşık yarım saatlik bir yolun sonunda eve gelmiş bulundular. Draco harry'i belinden tutmuş ve ayakta kalmasını sağlayarak evin içine sokmayı başarmıştı. Bu sırada Harry, kendini koltuğa atmış. Uyumaya başlamıştı bile. Draco önce üstünü değiştirmiş ve hemen ardından Harry'nin yanına geri gelmişti.

'Harry.. hadi kalk.' Dedi draco usulca dürterek. Harry'den tepki gelmedi.

'Harry, kalkman lazım. Hadi.' Dedi draco yeniden. Harry'den yeninde tepki gelmeyince onu kucaklamaya karar vermişti.

Hızla harry'i kucağına aldı ve yatak odasına götürüp, yatağına yatırdı. Hemen sonrasında Harry'nin ceketini çıkardı. 'Harry, ayılman lazım. Telefonunda bir sürü cevapsız arama var. Ve ben şifreni bilmiyorum.' Dedi draco. Harry ise yarı gözleri açık draco'ya bakıyordu. 'Peki bunu sen istedin.' Dedi draco.

Harry'i Ayağa kaldırarak, odasında ki lavabosuna doğru ilerletdi. Hemen peşinden, duşakabin'in içine soktu ve üzerinde ki tişörtü çıkarttı. Eline duş başlığını aldı ve çok soğuk olmayacak şekilde suyu ayarladı.

drarry | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin