O fata frumoasa de doar 18 ani , bruneta cu ochi de un albastru seducator si cu buzele de un rosu ca sangele isi ia masa alaturi de parinti ei intr.o dimineata frumoasa , ia ii spune mamei ei :
-Azi ma intalnesc cu Julia !
-Asa de repede ? Abea a venit din Italia , nu crezi ca o deranjezi!?
- Nu ,asa face si ea cu mime mai mereu trebuie sa fac ceva si ea ma cheama pe afara cu ea nu cred ca se supara..
- Faci cum vrei! Dar sa fii la ora 10 in casa nu pe la 3,4 dimineata ne.am inteles...
- Din moment ce nu am de ales da...
Se oprise la o Benzinarie si o astepta pe Julia , dar observa ca nu era singura era la braţ cu Barbat inalt cam de 1,80 cu ochii negri o imbracaminte foarte la moda deci ce sa mai vorbim era foarte frumos .
....
- Hei ce faci aici singurica ?
-Pai te asteptam pe tine adica doar pe tine...
- Ei haide doar nu te superi daca am venit cu noul meu iubit..
-El se baga in fata si ii spuse (Dio) !!!
-Ea ii spuse (Flori)!
- El ii spuse incantat de cunostinta..!
Apoi florii ii spuse Juliei ..
-Iubit?
-Da dece nu?
-Ai fost plecata de o saptamana si ai deja iubit de asta intreb
Se puse toti trei pe o banca si incepu sa palavrageasca despre orice posibil Baiatul acela se holba incontinu la ea dar si acaesta nu isi lua ochi de la el dupa ce isi lua la revedere el se duse spre ea si ii dadu adresa de facebook ...Il cauta pe fb si se uita cu atentie la toate pozele lui se indragostise de el atat de tare incat de la iesirile in trei au ajuns sa iasa doar ei doi! Prima intre ei doi .. ii spuse ca parinti lui lucreaza in italia si el e in Romania doar pentru a face scoala si tatal si mama lui doar ii trimit bani pentru a se intretine ...
CITEȘTI
Baby prostitute
RandomO frumoasa fata de doar 18 ani ajunge sa se imprieteneasca cu un traficant de carne vie ea ajunge sa fie prostituata alaturi de alte fete nevinovate sau vinovate intrebarea ei este daca va putea scapa de acolo sau isi va irosi adolencenta in cel mai...