-Uau chiar trebuie sa fie distractiv sa faci ce vrei tu mereu....
- Cam asa ceva..:))
El se despartise de iubita lui doar pentru ea ..ea ii prezentase parintii si familia din care provine dar ea inca nu aflase de familia lui sii ii venise intrebarea malefica in gand..
- Tu mi.ai aratat familia din care provii nu vrei sa vii inafara pentru ati prezenta si familia mea?
-Statu putin pe ganduri si isi suna parinti ei o chemara acasa si au discutat un timp indelungat parinti ei ajunsera sa spuna Nu!!Ea se infuria si se duse in camera la ea il sunase pe (Dio) si ii spuse ca vrea sa plece inafara cu el isi pregatise bagajele in camera ei cu usa inchisa pe la ora 2 dimineata el o asteptara in fata casei cu un BMW de culoare neagra se urcase in masina se pupasera si el ii zise ca o iubeste mult si ca vrea sa ramana cu ea impreuna orice ar fi ajunse in aeroport se intoarse cu fata si se uitara nu avea de unde stii ca va fi dusa intr.un loc groaznic vorbira ei in avion o groaza de lucruri opri peste o zi avionul si ajunse in Italia isi dadu bagajele jos si ii spuse lui (Dio)
-Abea astept sa iti cunosc parintii si unde locuiesc acestia
-Si eu abea astept ..cu un zambet malefic pe chipul lui
Si el ii spuse intr.un fel foarte dur ...
-Sper ca ai lasat figurile la granita !!...
-Adica?
Si el nu mai spuse nimic, o luase de mana si o puse intr.o masina ea il pupase pe obraz si el o respinse era foarte agitat masina se oprira in fata acesteia era un grup de fete de diferite varste intre( 20...35 ) ani!..O intrebase cum o chiama si ii spuse ca Flori iar ele ii puse porecla (Baby )deoarece era cea mai mica dintre ele machiase frumos o imbracase elegant si ea intreba unde merge sau mergem iar una din ele ii spuse ca o asteapta ceva mare in ziua aceea ele ii dadu un prezervativ in mana apoi....
CITEȘTI
Baby prostitute
RandomO frumoasa fata de doar 18 ani ajunge sa se imprieteneasca cu un traficant de carne vie ea ajunge sa fie prostituata alaturi de alte fete nevinovate sau vinovate intrebarea ei este daca va putea scapa de acolo sau isi va irosi adolencenta in cel mai...