Capitolul 2

74 1 0
                                    

Mă trezesc văzând ca e ora 9, ma ridic leneșă din pat cum sunt de fiecare data, deschid dulapul luandu-mi un tricoul larg cu niste blugi negrii, ii iau pe mine.Îmi pun o mana pe frunte incepand sa ma doară îngrozitor capul, pic pe jos de durere, îmi fac ochii mici începând sa vad ce o sa se întâmple, de odată aud cum cineva suna la usa. Ma ridic de pe jos, cobor scarile, deschid usa văzând ca e Ellen îmbrăcată intr-o rochie scurta alb cu negru.
-Ești gata sa mergi? Se uita la mine afișând un zambet prea "dulce"
- Da, sunt. Ies din casa închizând usa uitandu-ma la masina ei neagra si lucioasa.
- O sa te simți bine acolo, Meg. Se uita pe geam si după la ea.
- Da, așa o sa fie. Ma uit la șofer si după la telefon
După 13 minute de mers plictisitor ajungem la psiholog, ies din masina inaintand. Intram in locușorul ala linistitor, ne punem pe niste scaune uitandu-ma pe holul lung la oamenii care nu au mai prins loc pe scaune. Vad o fata cu ochii caprui, ma gândesc ca am vazuto in capul meu. Îmi intorc privirea si aud cum o femeie înaltă cu o fata angelica ma cheamă. Ma ridic si intru in cabinetul ei.
- Ia loc pe fotoliu, o sa te simți bine. Îmi zambeste punandu-se pe un scaun in fata mea.
Ma pun pe fotoliu, vad ca îmi da o ceașcă de cafea, ii mulțumesc si beau.
- Deci, poti sa îmi spui necazurile tale, ce vrei tu, ascult.
- Am fost cu un băiat, Drawn..cu greu i-am spus numele, am fost împreună 4 luni, l-am iubit foarte mult, eu am locuit cu el iar sâmbătă am fost cu el la o petrecere, am mers pana la baie, el a venit după mine a început sa dea cu pumni in umerii mei si sa ma bata, i-am prins mainile si l-am trântit pe jos, am ieșit de acolo si am alergat prin pădure si el după mine, m-am ascuns după un copac a început sa îmi zică numele, am mers in spatele lui si i-am dat cu un buștean in cap si am fugit din pădure.
După ce îmi povestește ea acolo ceva plictisitor care nu ma fascinează plec de acolo, îmi vibrează telefonul in buzunar il scot si vad ca e Maddie.
- Cum a fost la psiholog? Spune pe un ton vesel.
- Foarte plictisitor, și draga mea mamă vitregă a plecat, foarte drăguț.
- Oh, nasol..ai vrea diseară sa mergem la bar?
- Sigur că da, vreau să uit de tot ce a fost urât. Încep sa oftez și bufnesc în râs.
Se lasă seara, eu pregătindu-mă, ma uit în oglindă la rochia mea albă simplă care îmi vine până la genunghi. Ies din casă, o văd pe Madd și mă îndrept spre mașină.
-Heyo, Meg. Râdea si se uita la mine. Frumoasă asortare.
-Mersi, putem să mergem? Intru în mașină uitându-mă la ea.
-Sigur. Începe să conducă tare ascultând muzică.
Ajungem la bar, ieșim din mașină și intrăm în bar văzând oamenii străini care dansează. Văd cum vine Madd cu o băiat.
-Meg, el e John, John ea e Meg.
-Încântată. Dau mâna cu el și o zăresc pe tipa care am văzuto azi la psiholog cum iese din bar.
Le spun lui Madd si John că mă duc până afară, ies de acolo și o văd pe tipă cum merge spre un semafor și cineva o împușcă, încep să țip și ies oamenii afară din bar.
-Meg ce s-a intâmplat? Îmi spune Madd speriată.
-Cineva a împușcat-o pe tipa aia, am văzut. O iau în brațe.
-John, sună la 911. Spune Madd speriată și mă strânge în brațe.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

karmaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum