story
Yüzümde ki şaşkın ifade ile kapıyı açtım. Bana karşı gülümseyen yüzü gördüm. Gözleri kısıktı ve büyükçe gülümsüyordu. Garip bakışmamız devam ederken aptallar gibi sırıtıyorduk birbirimize.
Birden yüzü düştü ve kaşları çatıldı. Çok hızlı duygu değişimleri yaşıyordu ve bu beni hem korkutuyor hem de endişelendiriyordu.
"Dileğim gerçekleşmemiş."
Baştan aşağı üstümde gezindi bakışları. Kaşlarım çatıldı hafifçe.
"Ne dileği?"
Gülümsedi tekrar. Cidden çok hızlı duygu değişimi yaşıyordu. Korkutucuydu. Her duygu değişiminde benim yüzüme şaşkınlık biniyordu.
"Gece yarısı dilek dilemiştim."
Kaşlarım çatık bir şekilde başımı salladım. Gece yarısında dilek dilenir miydi?
"Bu saatte... ne yapıyorsun?"
Etrafta gezindi bakışları. Gözlerini kaçırdı benden. Gergin gibiydi ya da stresli. Beden hareketlerinden ya da yüz ifadesinden anlaşılmıyordu hiç bir duygusu. Arkhesi olmayan felsefi bir düşünce gibiydi.
"Dileğimin gerçekleşip gerçekleşmediğine bakmaya gelmiştim."
"Oh, pekâlâ..."
Dileği benim üzerime miydi? Üzgün bir şekilde yüzüme bakıyordu. Sokakta görseniz yavru köpek sanıp bir kap su ve mama verirdiniz.
Elimi saçlarımdan geçirdim. "Gece yarılarında dilek dilendiğini bilmiyordum."
"Gece yarısında diledim çünkü doğum günümdü."
Ağzım küçük bir 'o' şeklini aldı. İfadem komik olmalı ki üzgün yüzü gülümsemişti. Gülümsemek yakışıyordu ona, kısık gözleri neredeyse görünmüyordu. Tatlıydı.
Heyecanla konuştum. "Ne diledin?"
Yüzüme bakıp gülümsemeye devam etti.
Apartman dairemin kapısının ağzında gerçekleşen garip bir konuşmaydı. Kimse haraket etmiyordu, olduğumuz yere çakılmıştık. Birbirimize sırıtıyorduk sadece. İçimi ısıttıyordu gülüşü, aklımdan silinmeyen o gülüşüne hayrandım.
"Deniz atı olmanı."
━━━━Deniz atlarını sevin arkadaşlar *deniz atı emojisi*
oy verip, yorumlarınızı eksik etmezseniz mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seahorse › nomin
Fanfic+82 xx xxx xxxx: deniz atı değilim ben, yanlış oldu galiba? ━texting & story ━fluff © norapub