Tu.

90 2 0
                                    

Sunt acasa, o alta dimineata in care ma trezesc singur si abatut.. Soarele se reflecta orbitor in oglinda din fata patului ceea ce ma enerveaza cumplit. Ma uit la ceas.. E 8.. Ar trebuii sa plec sa ma plimb..

M-am uitat inca o data la poza cu noi doi de acum 5 ani si m-am imbracat.. Ma uitam sec la patul dezordonat.. Ma uitam sec si in acelas timp nelinistit la comera mea mizerabila.. Imi amintesc de prima noapte de dragoste cu tine.. Atat de firava.. Corpul tau, pielea ta ca de bebelus..

Traiesc in trecut din cauza ta, iubito..
M-am trezit, m-am incaltat si am plecat. Uitandu-ma in jur am vazut initiala numelui ei pe copacul din fata leaganului unde adormeam adesea imbratisati..

Am intrat in localul unde de un an imi petrec dimunetile lipaite de speranta.. Comand aceeas cafea amara sa-mi alung gustul buzelor tale dulci. Langa masa de langa mine vad doi copii, parca se iubesc. Mananca amandoi o prajitura, par atat de fericiti..

*suna un telefon*

Se auzea din buzunarul baiatului, il scote doar jumate din ecran incat sa vada cine el, dar am vazut si eu scria intr-un mesaj "iubitule, hai sa ne intalnim la cafeneaua de langa statie". Baiatul vazand mesajul a sarutat-o pe fata de langa el si a plecat. Sunt scarbit... N-as putea sa fac asta..

Dezgustat de vremea de afara, aproape mai trista ca mine, las bani si plec.

Ma tot plimb asteptand sa se intample ceva impibil..

Ma plimb pe strazile murdare de frunzele parca tiparite in asfalt si adorm.

Sunt melancolic, iubito.. Te astept pe tine iar.

Atata lume nedumerita se uita la mine josnic, dar nu ma facea sa ma simt nici cum. Ce era in sufetul meu era mai penibil.

*imi suna telefonul*

Era un mesaj. De la reteaua mea mobila, de asteptat.

Deprimat si inconstient ajung in cartierul in care locuia ea.

Normal, atatea semne ca am iubit-o, asfaltul mazgalit de mesaje de genul "Am sa te iubesc mereu.."  Blocul unde ne-am certat si am dat cu pumnul in perete, ma mira faptul ca sangele parca e pictat acolo.

Nedumerit, ma uit la ceas, 10:27.

Dintr-o data un fior imi trece pe gat.. Se aud niste tocur in spatele meu si un ras atat de familiar.. Parca ceva m-a trezit la viata. Apoi merge in fata mea traversand strada sa intre in bloc. Era singura, era ea. La fel se furumoasa, ingrijita si copilaroasa.

Vorbea la telefon.. Am auzit "iubitule, am ajuns acasa, vi sa ma iei la 21:00". Fierbea sangele in mine, am strans pumnul, totus abtinadu-ma sa fac ceva, nici nu m-a privit.. O lacrima mi-a alunecat fara sa-mi dau seama.

Vazand-o ca intra in bloc, m-am ridicat si am fugit spre casa, ma simteam gol, eram nervos.

Dupa o perioada buna de timp in care alergam parca fugarit de niste politisti care vor sa ma bage in inchisoare, am ajuns acasa. Am trantit toate usile ce mi-au iesit in cale si m-am aruncat in pat.

Gandindu-ma la rasul pe care l-am auzit am adormit, trist, plangand.

Un caine tot latra, nesuferitul de Alin, iar si-a lasat cainele dezlegat si urla pe strazi. Deja eram in picioare, cu ochii-n ceata ma uit la ceas, 19:58.

M-am gandit sa-i fac o surpriza..Somnoros si totus.. Infricosat de faptul ca zambeam m-am imbracat si am plecat spre blocul ei.

Tot drumul m-am gandit la viitoarea ei reactie, eram entuziazmat. Alergand m-am oprit brusc vazandu-i blocul.

Am incut sa desenez la usa blocului un mare "Inca nu te-am uitat..." Eram totus fericit si curios.. Asteptam sa-i vad fata..

Gandindu-ma la asta, fara sa-mi dau seama am terminat.. Se facuse aproape 21:00..

Am plecat la cativa metrii distanta asteptand-o fara sa ma vada... Ma uitam presat la ceas.. Dintr-o data.. Usa s-a auzit.. Ea era, din nou, la fel de superba... Studiind-o, detaliu cu detaliu am vazut fata ei ce explima uimire si tristete, o citeam in ochii.. A fugit inapoi in bloc!

Ma panicasem! Am zis sa fug dupa ea dar.. Nu... Stie ca nu as rani-o niciodata. Dupa 10 minute iese iar.

Se uita zambind in jur si cu marcarul ce observasem ca-l e in mana a scris mic ceva.

Simteam cum fiecare vena parca-mi iesea de curiozitate.. Am vrut sa ma duc la ea, se tot clatina de frig imbratisandu-se singura.

O masina a clacsonat, ea a urcat l-a sarutat, s-a uitat palid in jur si au plecat.

Vazand asta am fugit repede si am citit.

Eram.. Atat de.. Nedumerit, confuz... Fericit.

Simteam o lipsa, dar nu aveam cuvinte sa exprim si fericirea..

Scria mic " Nici eu, iubitule..."

M-am duc acasa, zambind.. Parca observam fiecre lucru marunt din absolut orice-mi sarea in ochii, orice lucru ce exprima fericire, normal...

Melancolic.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum