שלב 7

368 10 2.6K
                                    


אתם קמים, בלי זמן לפטפט (או אפילו להתלבש) אתם מגיעים לאולם ההתכנסויות,
וקרוליינה מודיעה לכם על זה:

"שלום לכולם." אמרה קרוליינה בעודה נכנסת לחדר.
"כפי שאתם יודעים, בקרוב מאוד, ואם ליתר דיוק עוד ארבעה ימים, יתקיים שוד בבנק."
(אל תשאלו אותי איך היא יודעת, אין דבר כזה היגיון ברולפליי)
"בשעתיים ההבאות, מחר, אני אעזור לכם להתאמן בכוחות שלכם, כדאי שתדעו איך להפעיל את הכוחות, בצורה בטוחה לא מעורבת ברגשות.
אנחנו נראה את הכוחות שלכם בפעולה, ונחשוב איך הם יועילו לנו בזמן קרב או משימה."
"אחרי זה, אנחנו נעשה אימון פיזי יותר.
בהתחלה קרבות זה נגד זה עם הכוחות שלכם, ובסוף תוכלו לשלב את הנשקים, אם כבר מומלץ להשתמש בכוחות שלכם, לתרגול ולאימון."

"רשימת הקרבות, תהייה לפי סדר, ומספר.
הקרבות יתקיימו אחרי השעתיים האלה, כדאי שכולם ידעו איך להשתמש בכוחות שלהם ואיך להפוך אותם ליעילים.
בנוסף, אתם צריכים לדעת איך לשתף פעולה.
שיתוף קבוצתי זה אחד מהבעיות המשמעותיות שלכם. אני חייבת לומר, שאולי זאת הבעיה החשובה ביותר.
כבר יש פה אי נעימויות, שנאה, חוסר הקשבה בינכם. אז לפני הקרבות, אני אבקש מכם להגיע לקומה סי שלוש, שם, בעזרת טכנולוגיה מרובת, תכנסו להדמיה של משימה, ובה אני אראה איך אתם מסתדרים, והכי חשוב, איך אתם משתפים פעולה.
פירוטים של ההדמיה, תקבלו בהמשך.
וכרגע, בואו נחזור למשימה הקרובה שלכם.
היא תתקיים במסצ'וסטס. הבנק אינו גדול, והוא יתאים בדיוק למשימה הראשונה שלכם.
רשימת הקרבים, תודבק כאן על הלוח מחר.
בנוסף, לפי בקשתם של הרבה מהוריכם, ומהפרופסור היקר, כל היום הזה שייך אך ורק לכם, בני משפחתכם יגיעו בקרוב הנה, והם ילונו כאן עד מחר בערב.
ארוחת הבוקר תתקיים בחוץ, בגן המרהיב, כמו פיקניק, בעוד שעה כשה יגיעו הוריכם.
אם יש לכם שאלות או חששות, אתם יכולים לפנות אל הפרופסור ג'ואס קמפבל, הפסיכולוג שלנו, לתשובות או ייעוצים."

הערה: המשימה תהייה אחרי השבוע הבא, לקראת סוף פסח או אחרי פסח. תלוי מה הייה נוח לכולם.
לגבי ההורים, הגיעה הזמן שהם יבקר אותכם!
אתם יכולים לשחק אותם, או לבקש משחקן אחר.

לגבי המחזמר, הוא הייה אחרי פסח, בנתיים תבחרו נושא.

יום שישי עד יום ראשון או שני, יערוך את כל היום הזה,אם ביקור ההורים, כדאי שלכולם הייה זמן.
שאלה : מי מכם פעיל בזמן פסח, ובחול המועד, אם רובכם לא היו פעילים, נדחה את זה לאחרים פסח.

אם יש שאלה, תכתבו אותה כאן ^^

להתראות, נתראה אחרכך :)

משחק תפקידים | Worlds Of RoleplaysWhere stories live. Discover now