Merhaba! Beyaz skandal'a hoş geldiniz. Hemen üye olup, skandallarla tanışmak istemez misiniz? Altta sizin için uygun birçok kullanıcı var. Lütfen onlarla seviyeli bir ilişki içinde olunuz.
Cinsellik, çıplaklık, şiddet, zorba, taciz ve psikolojik baskı içerikli mesajlar olduğu an hesabınız sonsuza kadar silinir. Kullandığınız numara ve e-posta ile bir daha asla buraya kayıt olamazsınız. Hadi şimdi iyi eğlenin ve partnerlerinizle tanışın!
××
Kullanılan isim: Litost
Doğum tarihi: 30 Aralık 1993
Yaş: 27
İş: Seks işcisi
Kişisel kısım: ...
Malesef bu kullanıcı kendi hakkında daha fazla bilgi paylaşmak istemiyor. Yine de eğer ilginizi çektiyse lütfen ona, kurallarımıza uygun bir şekilde merhaba diyebilirsin.
Profil fotoğrafı:
-
Kullanılan isim: Ruhe
Doğum tarihi: 4 Aralık 1992
Yaş: 28
İş: mimar
Kişisel kısım: arayış içinde
Malesef bu kullanıcı kendi hakkında daha fazla bilgi paylaşmak istemiyor. Yine de eğer ilginizi çektiyse lütfen ona, kurallarımıza uygun bir şekilde merhaba diyebilirsiniz.
Profil fotoğrafı:
Litost, Ruhe adlı kullanıcı size bir mesaj iletmek istiyor! Kabul et / engelle
Ruhe:
Yürüyorum elim cebimde
ve elim teninde, bedenim yerinde;
seni görmeye geldim.
Görüldü••
Beyaz Skandal, Emir Can iğrek'in seslendirdiği bir parçadır. Giriş kısmında şarkı mevcut, lütfen dinleyin.
Şarkıyı Emir seslendiriyor lakin sözleri başka birine ait. Bu parçanın aslında güzel ve acılı bir hikayesi var. Şarkı dinlerken dikkatimi hep çeken şey, sözler... Bu yüzden hemen araştırırım, hikayesi varsa okur ve şarkıyı tekrar dinlerim. İnanın çok daha fazla anlam kazanıyor.
Şarkıyı yazan bir adamın, bir seks işçisine aşkının toplum tarafından kabul görmemisini ve aşkına karşılık bulamamasını konu alıyor. Beyaz Skandal'ımın sözleri bir seks işçisine aşık adamın, dilinden dökülenlerdir.
Keyifli okumalar, hoş geldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz skandal ✓
Fanfiction"Ben yangına vurgun suyum, aman kuzum Beyaz skandalım." kim taehyung seks işçisi, kim seokjin mimar.