Uchiha'nın taş tableti...
Konoha'da Uchiha klanının kaldığı mahallede bir taş tablet bulunur. Yerin altındaki bir sığınakta bulunan bu tablette sadece mangeoku sharingan sahibi kişilerin görebileceği bilgiler yazmaktadır.Tablette yazılana göre:
İnsanlar çakraya sahip olmadan yıllar önce topraklar için birbirleri ile savaşırlarmış. Bir çok krallık bu amaç uğruna mücadele vermiş.
O zamanlar dünyada bir ağaç bulunurmuş. İlahi güçlere sahip bu ağaç 'tanrı ağacı' olarak adlandırılmış. Yapılan savaşlarda hiç bir zarar görmeyen ağaç 700 yılda bir meyve verirmiş. Meyvesi çeşitli rivayetler sebebi ile kimse tarafından yenmemiş. Ağacın meyve verdiği bir gün uzak bir ülkenin prensesi başka çaresi kalmadığından meyveyi yemiş. Ülkesi işgal edilmiş ve herkesin canına kıyıldığı için tek seçeneğinin bu olacağını düşünmüş. Ağacın meyvesini yiyen prenses ilk çakra sahibi olan insan olmuş. Sonrasında tek başına savaşı durdurmuş ve bir çok ülke feth etmiş. Sonrasında dünyaya bir çocuk getiren prensesin çakrası çocuğuna da geçmiş. Sonrasında tanrı ağacı oldukça sinirlenmiş çünkü, ona ait olan çakra hem çalınmış hemde başkasına aktarılmıştı. Prensesin çocuğu büyüyünce ağacın öfkesini dindirip onu durdurmuştur. O kişi hagoromo otsutsuki dir. Onun annesi olan prenses ise kaguya otsutsuki dir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto Bilgileri 2
Non-FictionNaruto Bilgileri 2 vote ve yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar!