Capitol 4-partea a doua (Continuarea capitolului special de Crăciun)

149 10 0
                                    

Stăteam pe marginea patului gândindu-mă ce-ar trebui sa fac în 20 de minute în camera cu blondinul. Dacă va gândiți ca o sa ne-o tragem, ei bine v-ați înșelat. Adică, chiar asa ma credeți? Am dat negativ din cap de 2 ori luandu-mi gândul de la ceva pervers care nu as vrea sa se întâmple.

N-am observat ca Luke era în Baia din camera cât timp eu stăteam cu gândurile mele.

Ma gândeam ca cât el e în baie, eu as putea ieși de aici și sa plec acasă. M-am ridicat de pe marginea patului. Pașii mei sunt mărunți încercând sa fac liniște. Am apăsat ușor pe clanță ușa nedeschizandu-se. Am apăsat din nou pe clanță, și din nou, și din nou. Am oftat furioasa fiindcă, nu credeam ca ăștia s-au gândit chiar la toate. Uneori pot jura ca știu tot ce se întâmplă. Am fost "luata" din transa apariția lui Luke. Avea un prosop, simplu alb ce ii înconjura bazinul, lăsându-și abdomenul lucrat, la vedere. M-am holbat un minut, pana când mi-am amintit ca suntem încuiați.

-Ai niște chei de rezerva? Întreb având mâinile la piept.

-Nu, de ce? spune confuz scarpinandu-se la ceafa.

-Pai, se pare ca iubiții noștri prieteni ne-au încuiat aici.

-Poftim?! E cumva mana lui Calum?

Am dat din umeri lăsându-l sa treacă. A dat cu pumnul în ușă strigandu-l nervos pe Calum.

-Poate doarme. spun sarcastica așezându-ma pe pat.
Acesta se întoarce spre mine, iar ochii lui ma privesc cu ura. Eu îl privesc confuză, dar în același timp, amuzata de privirea acestuia.
Mi-am ridicat apoi mâinile, sus de umeri, în semn de apărare și am făcut un mic botic, mărind ochii, pentru mai multa drăgălășenie.
Luke, începuse sa rada și el de fata mea, arătând cu degetul spre mine. Era gata sa cada pe jos dacă Calum nu-l prindea la timp.
Eu ma uitam urat la Calum, acesta privindu-mă confuz. Ma ridic de pe marginea patului, apropiindu-ma cu pașii mărunți de acesta, pana ajung în fata lui.
Îl privesc urât, apoi sar pe el, și încep să-l gâdil.
-Stop, te rog! Ai mila de plămânii mei! Spune acesta în râsete.
***
-Promite ca nu ma mai încui cu prostul asta,și te las.
-Hei! spuse acesta iritat de cuvintele mele.
-Bine,bine, promit, doar lasă-mi plămânii sa respire.
M-am ridicat de pe el, luând cheile din mana lui Calum și plecând din camera.
***
-Luke, lasă-mi parul, iar eu te voi lăsa în pace. spun, trăgând de mana lui, din parul meu.
Când am atins antebrațul lui, am simțit mici fiori în tot corpul. Simțeam cum stomacul, se va da peste cap în curând, iar fiorii nu vor dispărea asa de ușor.
Ma holbam de vreo câteva minute la tavan, având tot mana pe antebrațul lui.
-Acum băieți! spune o voce cunoscută.
Nu am avut timp sa vad cine e, ca ceva rece, e vărsat pe mine. Apa. Luke. Mort. Băieți.
M-am întors furioasa spre el, acesta privindu-mă drăgălaș.
-Am dat de belea, nu? Întreabă acesta, trist.
-Oh, și nici nu știi! spun pe un ton malefic alegându-l prin toată casa.
Restul serii a continuat frumos, fără alte farse.

Deci, am revenit, voi posta săptămânal. Îmi pare rău pentru ca am întârziat cu capitolul, dar am avut de învățat. Sper sa va placa acest capitol.
#Chris.

Hearts related-Twitter(5SOS-f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum