Capitolul 2

193 16 0
                                    

!!!Nu este editat!!!

-Anna,numai canta!spun nervoasa cu maxilarul inclestat,incletsandu-mi si pumnul.

Aceasta ma ignora cu desavarsire,chiar si dupa ce am vorbit cu Luke.Stai putin,Katy Perry in orasul nostru?Trebuie sa iau un autograf.Nu-mi pasa daca trebuie sa iau la tranta pe cineva.Autograful si o poza cu ea sunt ale mele.Vocea Annei rasuna in toata camera.M-am ridicat de pe scaun facand fum pe nari,chiar si in urechi mergand spre bruneta.

Aceasta se opri imediat cand imi vazuse chipul rosu ''facand" fum ca trenul.A facut o fata confuza si era pregatita sa-mi de-a o imbratisare.Am facut 2 pasi inapoi,ea ramanand din nou confuza.Mi-am deschis usor buzele pregatindu-ma sa scot cuvintele cu care vroiam sa-mi exprim fericirea.Cum eram aproape de patul meu care era plin de perne am luat rapid una de culoare verde.Mi-am pus-o pe fata si am inceput sa tip cat de tare am putut.

-Katy Perry e in oras,nu?ma intreaba plictisita abtinandu-se sa nu rada.

De unde stie?Jur ca fata asta e clar-vazatoare!Adica,cine stie atat de reped?!Mi-am luat rapid fata din perna schitand un zambet diavolesc.Stiu ce se va intampla.

******

-Nu pot sa cred cum mai convins sa vin cu tine!zice imbufnata cu mainile la piept.

-Awww, si eu te iubesc!spun dulce imbratisand-o.

-Da,da,nu ma mai lingusi!Acum hai pana nu fac eu fum pe nari!spune tragandu-ma de incheietura.

Am scos un mic oftat adanc lasandu-ma condusa de Anna prin multime.Mana ei era atat de calda pe langa a mea care era rece.Anna este si va ramane o fata speciala.Are ceva special.Ma simt bine cand sunt in preajma ei si nu-mi place sa o vad plangand.Ei nu merita lacrimile ei.Ma tot uitam in gol.Vedeam o mana ce flutura in fata mea incontinuu.Am inchis si am deschis ploapele facand asfel sa revin la realitate.

-Ma iei autograful sau nu?

Am chicotit si vazand ca e randul meu mii de emotii.Daca o sa ma impiedic?Daca arat ingrozitor?Daca....

-Daca te-ai grabi am putea pleca!spune nervoasa.

Am ignorat-o si am mers mai aproape de masa unde statea femeia.Simteam cum picioarele mi se inmuiau pregatndu-ma sa cad.Cand sa ma apropii mai mult am fost daramata,la propriu,de un brunet.Avea un buchet de trandafiri rosii in mana.

-Katy,de cand asteptam clipa asta!spune fericit.

-Scuza-ma,asteptai dupa mine "cilpa asta"!spun inca pe podea.

-Eh,cine mai tine cont?intreaba nepasator.

-Pai eu!spun nervoasa.

M-am ridicat de pe podea si mi-am scuturat hainele.L-am impins pe baiat mergand mult mai aproape de masa.Am simtit apoi cum am fost lovita chiar la fund.Si stiu exact cine.Am inchis ochii,inclestandu-mi pumnii.M-am intors nervoasa spre baiat luandu-i buchetul.L-am aruncat pe jos si l-am calcat cu piciorul distrugand trandafirii nevinovati.

-Buchetul meu...Doar n-ai facut asta!

Imi dau seama cum e.Merita.Ar fi trebuit sa astepte la coada,nu sa ma darame!Acesta se apropie periculos de mine scotand fum pe nari.Inainte sa primesc lovitura am facut o schema de karate daramandu-l imediat.Am auzit o voce masculina,nervoasa care venise si il ajuta pe Calum sa se ridice.Daca ma gandesc bine era Luke!

-Lipsesc si eu cinci minute si uite ce se intampla!Calum,ce ti-am spus acasa?

-Sa astept cuminte ca voi lua si eu un autograf.spune plictisit.

-Am fost si eu la niste magazine si uite! Sophia,ce ti-am spus acasa?spune Anna nervoasa cu niste plase in mana.

-Sa nu iau la tranta pe nimeni.Bla,bal,bla.....

-Anna si Sophia el este Calum.Calum ele sunt...dar a fost intrerupt de el.

-Da stiu.Tocmai ai spus.Incantat de cunostinta.

-Cine vrea la un suc?inteaba Luke zambitor.

-Eu!spunem toti trei.

Am plecat impreuna de la masa fara sa mai luam autografe de la Katy.Recunosc,azi a fost chiar amuzant.Si Calum e un tip de treaba.

A/N:Salutare de pe Pamant!Bun,am o veste nu prea buna.Am sa sterg cartea.Cum ati auzit.Nu stiu,nu prea am multi cititori si simt ca sunt criticata.Mie frica sa nu fiu pe placul vostru.Va iubesc!

Hearts related-Twitter(5SOS-f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum