Jannice's Perspektiv:
Mitt namn är Jannice Mcqueen. Jag har bestämt mig för att bo här i Sverige och gå ut i gymnasiet. I hela mitt liv har jag bara haft 3 vänner som jag skulle kunna dö för, Liane, Julia och Hannah. Jag lärde känna Hannah när jag började i förskolan. Sen så när jag började i 2:an började jag lära känna Liane. Trots att jag flyttat runt så håller vi fortfarande kontakten med varann vilket jag är tacksam över. För varje dag förstärks våra vänskap bara. För ungefär ett halvt år sedan började en ny tjej i vår klass. Hon heter Julia. Idag är hon en tjej jag skulle kunna göra vad som helst för. Vi har känt varann tills den grad det inte finns någonting att gömma för varann. Thats why jag berättade för dem vem jag började gilla. Alex. Alex är en kille som går i min klass. Första dagen jag började i min nya klass såg jag honom sitta en bit bort vid hörnet. Min första tanke om honom fick mig att ändra hela min åsikt om denna klassen. Jag tänkte bara "Shit, what the fuck is this for a bullshit?". Men med tiden som gick började jag snacka med Alex. Och yeah jag blev kär. Och med tiden som gick blev denna klassen den bästa klassen för mig. All negativt tankar blev helt plötsligt positivt....
Throw Back...
- Jag tror jag börjar gilla denna killen.
- Alex? frågade Hannah.
Fan vad awkward det blir att berätta för tjejerna att jag gillar Alex. Men jag menar jag vet eller jag menar tror att Hannah också kanske gillar honom. Men jag är inte så säker. Men jag kan inte göra så mycket åt det, jag vill inte ha några hemligheter för dessa tjejer. Jag nickade och gav dem ett svagt " Mhmm "
- Jag viste det! Eller ja vi tre har ju snackat om det, Vi vet att du börjar gilla honom gumman, svarade Hannah.
- Aa asså omg Janni vi vet det, man ser det på dig! Fortsatte Liane.Varje natt, varje dag det finns inte en natt eller dag där jag inte chattar med honom. För varje dag som passerar ökar mina känslor för honom. Jag tror inte jag kan längre beskriva mig själv som kär. Jag tror jag ska börja säga Älska. Jag älskar honom. Men det dåliga är att han inte känner detsamma....
YOU ARE READING
Just a little bit of your heart
Teen FictionJust a little bit of your heart : Jannice Mcqueen har haft det lite trögt med boendet, hon har fått flyttat fram och tillbaka från Canada och Sverige. Hennes mamma är från Sverige och hennes pappa från Canada. Jannice föddes i Canada och växte upp d...