Hermione&Pansy

12.6K 158 7
                                    

  Dvě dívky šestého ročníku kráčí chodbou ve třetím patře a vůbec nic neříkají, jen se chodbou ozývají jejich kroky, jedna hnědovlasá druhá černovlasá, obě zářivě hnědé oči. Jejich prsty jsou propletené a obě v sobě cítí divný pocit, něco co ani jedna dosud neznala. Štěstí. Černovlasá dívka zahne a pokračuje chodbou dál, Hermiona za ni jen rychle klopýtá. Pansy otevřela dveře které se nacházely po jejich levé ruce a vtáhla Hermionu k sobě. Místnost byla maličká, jediné světlo sem prosvítalo malinkým oknem u dveří.
„Komnata nejvyšší potřeby?" řekla nechápavě Hermiona.
„Miluju tě Grangerová.."
„Už jsem si všimla.. "řekla Hermiona a podívala se na jejich propletené ruce „.. Ale takhle si me odtáhnout nemusela."
„Jinak bys nešla.. "řekla Pansy a upřela na Hermionu svoje tmavé oči. „Řekni že mě taky miluješ!"a chytila jí pod krkem.
Hermiona nic neříkala jen se jí zrychlil dech.
„Grangerová!" zasičela Pansy a přimáčkla jí ještě víc ke zdi.
„Miluju je moc slabý slovo..“ řekla tedy Hermiona.
Pansy pomalu pustila svou ruku z krku a pamalu jela po Hermionině těle níž dokud nedojela k sukni, kam zastrčila svou ruku.. Konečně dosáhla toho, po čem už tolik měsíců toužila. Zadek ihned zmáčkla a Hermioně ujelo slastné povzdechnutí, pak se naklonila k Pansy a začala jí pomalu líbat. Líbání pomalu nabývalo na síle a rychlosti. Pansy byla tak zabraná Hermioniným zadkem a tím jak dobře umí líbat, že si ani nevšimla postele, která se vedle nich objevila. Hermiona si jí, ale všimla a přestala Pansy líbat.. Pansy vyndala ruku z pod její skukně a nevěděla co udělala špatně. Hermiona Pansy shodila na postel a sama si sundala kravatu. Hned poté si obkročmo sedla na zmijozelskou krásku a znovu se pustila do láskyplného líbání. Pansy pomalu sundavala Hermioně sukni a Hermiona rozepínala knoflíčky na Pansině košily. Když zmijoselská černovlasá dívka uviděla nádherné fialové spodní prádlo a ještě krásnější holé tělo strnula a přestala líbat, oči měla jen pro dokonalé tělo Hermiony. Hnědovláska využila situace a strhla Pansy kravatu a zahodila bůh ví kam. Kravatu postupně následovaly košile, Hermioniny podkolenky a sukně obou děvčat.
  Obě na sobě ležely, Hermiona v sladěném fialovém spodním prádle a Pansy v prádle zmijozelských barev. Hermiona vzala Pansy a otočila je že ona ležela dole a Pansy nad ní. Hermioně se tedy naskytla šance rozepnout děvčeti podprsenku. Pansy se nijak nebránila a sama si začala svlékat kalhotky. Hermiona nevěřila, že někdo ze zmijozelu může být tak krásný jako byla dívka, která na ní seděla. Hermiona se nadzvedla, aby ji mohla Pansy také mohla vysvléct. Poté už se obě dívčí těla splývala v jedno. Pansy prohlábla Hermioniny vlasy a začala s další vlnou vášnivého líbání. Hermiona však po chvíli přestala líbat její rty. Pomalu jela jazykem přes krk pokud nedojela až k ňadrům. Jazykem pomalu obkroužila levou bradavku a Pansy se prohla a přidala slastné zasténaní. Samozřejmě nezapomněla na druhou a hbitě olízla i druhou. Pansy chytila Hermionu pod bradou a zvedla jí hlavu aby se dívala na ní. Hermiona byla tedy nucena přestat, i když si to velmi užívala a věděla že Zmijozelka také. Když zvedla Hermioninu hlavu, sehnula se k její intimním oblastem. Opatrně a něžně jazykem oblizovala. Hermiona přestala vnímat svět a jen slastně sténala. Pansy každý zvuk který Hermiona vydala, každý pohyb který udělala, každá čas těla co jen exsitovala bezmezně uspokojoval.
  Po hodině, při které jejich jazyky poznaly snad všechny části těla té druhé, Pansy usnula. Hermiona vzala přikrývku co ležela vedle nich, přitiskla své tělo k úžasnému tělu její zmijozelské krásky na které se pořád musela koukat jak bylo dokonalé. Obě přikryla dekou a svou hlavu s hnědými huňatými vlasy, položila na Pansynu hruď. Pansy teplo těla nebelvírského děvčete probudilo, daly si tedy poslední něžný polibek na dobrou noc, Pansy umístila svou ruku na Hermionin zadek, zaposledy ho zmáčkla a obě usly.

Sex Povídky Z Bradavic Kde žijí příběhy. Začni objevovat