20| vsoo [final.]

2.6K 236 84
                                    

jichuya,

Taehyung

Okula 1 haftadır gelmiyorsun ve bu bir haftada aramızdaki her şeyi bol bol düşünecek vaktim oldu

Senin yokluğunun, bana olan tuhaf hislerinden beni daha çok rahatsız ettiğinden eminim artık

Bir şekilde hayatıma girdin ve çıkmanı istemiyorum

Seni seviyor muyum aşk böyle bir şey midir hiçbir fikrim yok bildiğim tek şey yanımda kalmanı istediğim

kimvante,

Jisoo

Ben kalp krizi geçirmeden önce parka gelmelisin

Aksi takdirde seni öpemeden göçüp gideceğim bu da çok yazık olur

jichuya,

Aptalca bir şey yapma sakın

Geliyorum





Ayağına hızla geçirdiği spor ayakkabıların iplerini bağlamadığı için birkaç defa düşme tehlikesi geçirmişti, üstelik sonbahardaydılar dolayısıyla hava oldukça serin ve rüzgarlıydı, Jisoo üzerine hırka almadığı için pişmanlık duyuyordu.

Asfalt yolu kullanmak için fazla sabırsız hissediyordu o yüzden ayaklarının çamura batacağını umursamadan güz yağmurlarıyla toprağı vıcık vıcık olmuş tarlaları tercih ederek kendisinin bildiği kestirme yolu kullandı.

En sonunda park gözle görülür hâle geldiğinde Jisoo, kumral saçları görebilmişti. O da zaten onun gelmesini bekliyordu. Kestirmeyi kullanacağını tahmin edermiş gibi bakışları asfalt girişte değil tarla içindeki patikada Jisoo'yu arıyordu.

Jisoo'nun adımları hızlanırken spor ayakkabılarından birinin ayağından çıkıp çamura saplanmasını umursamadı, aynı şekilde vücuduna sürtünen ıslak ve dikenli yabani çalılarıda. Sadece koşmaya devam etti.

Taehyung onu gördüğünde tarla arasındaki patikaya atlamış ve hızla koşmaya başlamıştı. Ayağı çamurlu zeminden kayıp yere kapaklandığında Jisoo 'aptal' diyerek güldü. Taehyung ayağa kalkmış ve koşmaya devam etmişti.

En sonunda birbirlerine yaklaştıklarında birbirlerine temas eden ilk şey kolları, ikinci şey ise dudaklarıydı. Her tarafları çamur içinde, ıslak, kirli ve üşümüştüler. Fakat bu temas ikisinede cehennemdeymiş gibi sıcak hissettirdi.

Nefes alabilmek için geri çekildiklerinde Taehyung gülümsedi ve bir hafta önce cevabını alamadığı soruyu tekrar etti. "Benimle çıkar mısın?"

Jisoo, uzun gövdeye ısınmak için sokulmadan önce gülümseyerek yanıtladı. "Evet."



Okuyan herkese teşekkürler. <3










blog » vsoo  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin