נקודת התחלה

38 7 4
                                    

שלום אנשים מקסימים שכנראה הגיעו דרך הקישור ששלחתי,או שסתם חיפשו פאנפיק על שיפ גיי חמוד

הגעתם למקום הנכון:)

קודם כל,בגלל שזה מבוסס על שיפ מרולפליי שלי ושל מישהי מקסימה,יש להם טפסים,חשוב לציין שזה לא מספר\סרט\סדרה,זה לגמרי מומצא.

אז קחו את הטפסים.

שם הדמות:

אנדי מילר

גיל:

19

מין:

זכר

מגדר:

סיסג'נדר

נטייה:

ביסקסואל

מראה (עדיף תמונה):

גבוה עם שיער בהיר ועיניים כהות. הולך בדרך כלל עם חולצות ארוכות, גדולות ורופפות על הגוף.

אופי:

הוא קשוח כלפי רוב החברה סביבו והוא לא כל-כך מראה חיבה לאף אחד. הוא נער שקט אבל ברגע שמעצבנים אותו הוא מסוגל להתפוצץ. במהלך החיים שלו הוא היה מאוהב בהרבה ילדים, אבל בחיים לא הראה את זה מהפחד שהם לא יאהבו אותו בחיים חזרה, אז תמיד הוא השאיר את זה בגדר קראש. יש לו בעיות אמון קשות ואין לו בכלל חברים בפנימייה, בנתיים.

רקע:

אנדי נולד בתאריך 19.8.2001 בעיר לידס שבאנגליה. כשהיה בן שנתיים אביו עזב את המשפחה ומאז הוא גדל רק עם אימו. לו ולאמא שלו לא היה את הקשר הכי טוב בעולם...הם היו רבים הרבה ומתכווחים על כל דבר קטן בבית. כשהוא היה מוציא ציונים רעים בבית הספר היא כעסה, וכשהוא שכח לעשות מטלה קטנה בבית היא כעסה. וכשהיא כעסה היא גרמה גם לו לרתוח וזה אף פעם לא נגמר בטוב. אנדי בטוח שהיא בכלל לא אוהבת אותו ולא אכפת לה ממנו....אבל מה שהוא לא יודע זה שהוא הדבר שבשבילו הגברת סו מילר עוד בחיים.

כשאנדי סיים את לימודי היסודי בבית הספר המרכזי במקום שבו הוא גר, אמא שלו החליטה לשלוח אותו לפנימייה. בפנימייה הוא לומד עד היום ואף מצטיין בה, אבל הוא לא היחיד בפנימייה הזאת שטוב בלימודים...מה שדי מקשה עליו להעריך את עצמי בין כל התלמידים החכמים. הוא חשב שרוב התלמידים במקום די סנובים ושחצנים והוא לא רצה להכיר יותר מידי אנשים שם לעומק. מאז שהוא הגיע לפנימייה בגיל 12 ועד עכשיו הוא גר בחדר נפרד בקומת מגורי הבנים בזמן שבכל שאר החדרים בדירה מאחורי כל דלת ישנים בלילה לפחות שלושה תלמידים. הוא אהב את השקט והבדידות שלו בחדר וזה אף פעם לא הפריע לו.

אנדי מאוהב בסופי, תלמידה בשכבה מתחתיו. יצא להם לדבר מספר פעמים והיא אפילו הייתה מחייכת אליו במסדרון, אבל היא לא הרגישה אליו כלום ולא חשדה שהוא מאוהב בה....

They Don't know About UsWhere stories live. Discover now