"אדיוט." סופי גיחכה,מביטה בתיאו,השוכב על הרצפה,ופניו סמוקות,הוא קם מהר,מעביר יד בפזיזות בשיערו הכתום, היילי תקעה בסופי מרפק חלש,לא מסוגלת להוריד את עיניה מתיאו, "א-את ל-לא קצת מ-מגזימה איתו?" היא מילמלה בשקט לעברה,סופי גילגלה עיניים,אנדי הופיע מאחוריה,"עזבי אותה." הוא אמר באנחה לכיוון היילי,מחטיף מבט לעבר תיאו, סופי גיחכה, "את מעדיפה להיות בצד של האדיוט הכתום?" אנדי גילגל עיניים,"סופי..." הוא נאנח,"עכשיו גם אתה?" היא הרימה גבה,מסתובבת אליו,"לא אני פשוט-לא חשוב.." הוא מילמל שוב,חושק את שיניו,מוריד את מבטו מתיאו,שעד עכשיו לא נראה שהוא הקשיב עד עכשיו לכל מה שהם אמרו, אנדי הביט בהיילי וסופי,"מה דעתכן שנעזוב את הגזר הנמוך ונצא?" רק עכשיו תיאו הרים מבט,כנראה בגלל הכינוי,הוא נאנח,וגילגל עיניים,הוא לא ממש ציפה שהנער ששמו אנדי,לפי מה שהוא שמע,יהיה שונה מאחרים,אבל- הוא לא יודע,הוא פשוט נראה שונה מהאחרים תיאו הניח,והוא הסתובב , מכסה את ראשו בקפוצון שלבש,והתחיל ללכת, כנראה לכיוון החדר שלו,סופי גיחכה,מפזרת את שיערה,מבטה של היילי היה נעוץ ועקב אחרי תיאו,סופי משכה לה בשיער,"היילי!את מסתכלת על גאלגר?!" סופי השתנקה,והיילי מיהרה להניד בראשה,"ל-לא-!ב-ברור ש-שלא!" אנדי גילגל עיניים,היא היתה מאוהבת בנמוך עד מעל הראש,זה ברור מדי, וזה מעצבן,"טוב,אם את כל כך אוהבת אותו,לכי אליו!" סופי שילבה את ידייה בכעס,אנדי נאנח שוב,"אתה ממש דכאוני אנדי,זה מתחיל לעצבן." סופי הסתובבה אליו בחיוך מתוק,"אני לא דכאוני." הוא נאנח שוב,וסופי לא הורידה את החיוך,"מה שתגיד." היא הסתובבה בחזרה אל היילי,"את,יש לך הזדמנות אחרונה." היא הורידה את החיוך,והתעסקה לרגע בציפורניים שלה,ואז הרימה מבט בחיוך,"בואו." היא התחילה ללכת לכיוון היציאה לחצר,מסמנת להיילי ואנדי ללכת אחריה,אנדי מכניס את ידיו לכיסיו ונאנח,ןהיילי מקפצצת ,ורצה אחריה.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
תיאו נכנס לחדר המוזיקה נאנח,הוא סגר בשקט את הדלת,מניח את התיק שלו על כיסא,ומתיישב על הערסל הגבוה,עם הגיטרה על ברכיו,לקח נשימה עמוקה ,מניח את ידיו על המיתרים,ומתחיל לנגן,בשקט,
"...cause right now everything is new to me....you know I cant fight the feeling"
הוא המשיך לנגן עד שהחושך ירד והחדר נהיה חשוך,הוא לבש שוב את הקפוצון על ראשו,מניח את התיק על כתפו,יוצא מהחדר,ונועל,הוא התקדם במסדרון עד שהוא התנגש במישהו, "אח-" המישהו מילמל,הוא יותר גבוה מתיאו,בערך בגובה של אנדי,כי זה היה אנדי,הוא הביט לרגע בתיאו,נוצר ביניהם קשר עין לדקה,והוא מיהר להמשיך להתקדם,והבטן שלו מתהפכת.
תיאו הסתובב אליו, מבולבל, מה קרה הרגע-?
הוא לא חשב על זה יותר מדי, בלע את רוקו, ומיהר להתקדם לכיוון החדר שלו, והבטן שלו גם מתהפכת.---------------------------------------------------------------------------
סליחה שהפרק חלששש
אני אשתדל להעלות פרקים יותר ארוכים,
בינתיים,תהנו!
YOU ARE READING
They Don't know About Us
Teen Fictionאנדי נשך את שפתו התחתונה הוא לא העז להשפיל מבט לעבר תיאו, שעיניו היו מוצפות דמעות,וגרונו חנוק. מבטו של אנדי נדד לעבר סופי,המחייכת,שעמדה מאחורי תיאו,"אני מצטער." אנדי הניח את ידו על כתפו של תיאו,סובב אותו והתקדם אל סופי,בטנו התהפכה,'זה הצעד הנכון...ל...