— Mă simt bine! Ți-am spus deja de vreo trei ori Tae, repet din nou și îl privesc pe iubitul meu, zâmbind.
— Jin hyung a spus că ai febră! Am venit într-un suflet, comentează și râd scurt.
— Atât de mult ții la mine, nu? întreb amuzat privindu-l atent.
Taehyung îmi sărută fruntea, iar eu închid ochii. Iubesc când face asta.
— Țin cel mai mult la tine, șoptește apoi și zâmbește.
Știu că ține enorm de mult la mine. Și eu o fac la rândul meu. Dar de când am fost externat de la spital, mă simt puțin cam sufocat de toți prietenii mei, dar mai ales de Taehyung. Au intenții bune, și vor să aibă grijă de mine, însă sunt puțin cam deplasați.
— Vrei să facem o poză? întreb deodată, încercând să risipesc puțin plictiseala.
— Nu doar una! replică entuziasmat, sărutându-mă scurt pe obraz.
A devenit foarte lipicios de când ne-am împăcat, și sincer să fiu, nu îmi displace.
Facem mai multe poze, și în majoritatea ne prostim, dar unele au ieșit chiar bine.
— Merg să îmi iau un pahar de apă, replică Taehyung și eu aprob din cap.
Se ridică și mai arunc o privire peste pozele recent făcute. Decid să postez una pe instagram.
@Jungkook_Jeon: "Sunt bine, atât timp cât sunt cu tine ❤️ @Kim_Tae te iubesc💜"
Comentariile sunt dezactivate...
________________________
Închid telefonul, dar imediat începe să bâzâie; pesemne că postarea mea începe să fie apreciată. Intenționat am dezactivat comentariile. Fanii mei încă nu știau că m-am împăcat cu Tae, dar aveam de gând să le spun cât de curând. De ce nu acum?
Aud ușa deschizându-se, și îl văd pe iubitul meu privindu-mă atent. Observ telefonul aprins din mâna lui, și văd subtil poza pe care am postat-o.
Se apropie rapid de mine, ca mai apoi să mă sărute blând pe buze.
— Și eu te iubesc, șoptește și zâmbim la unison.
Un capitol mai dulce, fiindcă da:)
CITEȘTI
Love after screen |Instagram|
FanfictionJeon Jungkook și Kim Taehyung nu ar fi crezut că un mesaj dat din greșeală, avea să le stârnească curiozitatea amândurora, referitor la persoana de după ecran. Dincolo de ecrane, persoanele pot fi cu adevărat diferite, dar ce se întâmplă atu...