— Dar pinguinii nu pot zbura, deci nu sunt păsări, îi repet a cincea oară același lucru, fratelui meu.
Nu am habar cum am început această discuție, dar am început să vorbim despre pinguini, și ne-am împărțit imediat în două grupe. Eu susțin că ele nu sunt păsări, iar idiotul de Namjoon spune că sunt.
— Câteodată uit că avem același sânge. Cum pot fi frate cu un idiot ca tine? mă întreabă, iar eu îmi mușc limba, încercând să opresc toate injuriile care vor să iasă din gura mea.
— Ai un mare noroc că îți sunt frate. Ar trebui să vizitezi toate templele din Coreea pentru a-i aduce recunoștință celui care te-a bucurat cu prezența mea mirobolantă, replic și îl aud pe Namjoon pufnind.
— Vezi să nu! Oricum, eu merg până la Jin. Mă întorc mai târziu, spune și se ridică imediat de pe canapea.
Jin este iubitul lui de vreo trei luni, dar l-am văzut o singură dată în realitate. Încep să cred că Namjoon face intenționat și îl ține pe iubitul lui la depărtare. Nu pricep însă motivul.
Mă ridic plictisit și intru în camera mea, trântindu-mă pe pat. Aprind televizorul, și după ce nu găsesc niciun post care să mi se pară interesant, îl închid.
Apuc telefonul de la încărcat, sperând să găsesc ceva interesant măcar pe el. Înainte de a-mi deschide instagramul, un mesaj necitit îmi atrage atenția.
Îl deschid, dându-mi seama că era analfabetul de aseară.
Necunoscut
" Uite, vreau să îmi cer scuze pentru mesajele ciudate de aseară. Adevărul este că Jimin hyung mi-a furat telefonul, și a dat acele mesaje în numele meu, în timp ce era rupt de la băutură"Kim
"Cine e Jimin și de unde are el numărul meu?"
Ies de la mesaje, vrând să îmi deschid instagramul, dar primesc imediat răspuns de la numărul necunoscut.
Necunoscut
"Jimin hyung este prietenul meu cel mai bun, dar nu am absolut nicio idee de unde are numărul tău!"
Kim
" Vreau doar să nu mă trezesc cu farse la telefon, fiindcă le detest!"
Necunoscut
" Stai liniștit, nu se va întâmpla! Oricum, putem fi prieteni dacă vrei."
Kim
"Prieteni? De unde naiba știu că nu ești vreun pedofil pervers?"Necunoscut
" Ai instagram?"
Kim
"Da, dar nu de dat."
Necunoscut
" Atunci îmi poți da tu urmărire. Contul meu e @ Jungkook_Jeon. Poza mea de profil e în alb-negru"
Strâmb din nas din cauza plictiselii, și decid să văd cine e.
Deschid instagramul, și chiar dacă sunt multe nume asemănătoare, nu văd decât una singură în alb-negru.
El e... Jungkook?
Un alt capitol, iar de data asta, și mai lung:) Sper să vă placă și capitolele viitoare vor fi mai interesante^^❤❤
CITEȘTI
Love after screen |Instagram|
FanfictionJeon Jungkook și Kim Taehyung nu ar fi crezut că un mesaj dat din greșeală, avea să le stârnească curiozitatea amândurora, referitor la persoana de după ecran. Dincolo de ecrane, persoanele pot fi cu adevărat diferite, dar ce se întâmplă atu...