Cinci

2.2K 62 11
                                    

De ce comentezi la mine? Nu ști ca eu sunt tatăl tău?
Daa... Halal tata!
POFTIM?
Taehyung a venit repede la fata și a luat-o de maxilar ridicând-o de jos.
CE dracu ai spus?
...
Fata nu a mai repetat ceea ce l a făcut pe Taehyung sa reacționeze greșit.
I a dat o palma fetei, ea căzând de tot jos.
TRECI ÎN CAMERA!!!
Fata a fugit în camera în spatele ei fiind Taehyung.
A întrat în camera și Taehyung la fel.
Bărbatul a închis usa cu cheia și s a îndreptat spre fata lui obraznica.
CE sunt cu figurile astea noi?? Hmm....??
.....
RĂSPUNDE!
Tati liniștește-te, te rog.
DE CE NU MA ASCULȚI?
tatăl ei a trântit o pe pat fata având lacrimi pe față.
Taehyung s a apropiat de ea fiind fetele lor foarte apropiate una de alta.
Ai pe alt cineva?
Poftim? N n nu....
Atunci hai sa facem dragoste!
C c cum?...
Uh... SEX hai sa facem sex.
Fata s a speriat îngrozitor de propunerea tatălui ei.
Ea nu voia, avea doar 16 ani, și era încă virgină. Nu voia sa o facă acum, și nu cu tatăl ei.
N nu v vreau....
CE? DE CE MA ROG?
Tati... Ști foarte bine de ce.... Sunt v virgină.
Știu, și tocmai daia vreau sa fiu eu primul. Asa ca Lasă-mă sa fac ce vreau din corpul tău frumos și firav.
Fata a vrut sa se ridice din strâmtoarea acestuia dar a fost împinsă de acesta.
Dacă mi te opui am sa schimb foaia de tot cu tine, și ști și tu foarte bine cum fac când am nervi, nu fata mea?!
D da....
Taehyung a împins-o dinou pe pat începând sa o sărute.
Fata plângea silențios, nevenindui sa creadă ce a lăsat mama în locul ei.
Taehyung i a dat ușor ușor piesele vestimentare jos, acum rămânând doar îl lenjerie.
S a dezbrăcat și el repede rămânând doar în foxeri și cravata de la gat pe care nu voia sa o dea jos.
A mai sărutat-o de câteva ori apoi I a dat sutienul jos masandui ușor sânii eu micuți și frumoși.
A coborât cu săruturile mai jos ajungând la zona ei intima.
A dat chiloței foarte ușor chiar dacă o vedea pe fata plângând.
Și a dat și el boxeri jos.
Monstrul lui mare speriind o pe fata îngrozitor.
Taehyung se apropie de ea și ii șoptește la ureche.
Am planuri mari cu tine. Ma vei implora sa nu ma mai opresc niciodată. Fata mea promit ca voi fi blând de data asta pentru ca este prima data la tine, dar când vei simți plăcere nu ma voi opri niciodată.
....
Next ->

🔞/.DADDY/KTH./🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum