Ne oprisem in fata unui magazin.
Gabi:Haide sa intram.
Am intrat si am văzut că tot magazinul era plin de cutii.
Gabi:De aici o să-ți luam baghetă
-Bine..
Ollivander: Buna ziua, domnișoară Riddle. Te asteptam.
- Pe bune?As dori si eu o-
Ollivander: Bagheta..da..am una perfecta pentru tine.
Scoate de pe un raft o cutie verde unde se afla o bagheta albă. Mi-o da si eu incerc sa fac o vraja cu ea dar in schimb câteva cutii de pe raftul 1 pica pe jos.
Ollivander: Se pare ca nu este cea bună
Se urca pe o scară si scoate de pe raftul 5 o cutie gri in care se afla o bagheta neagră. Incerc si cu acesta sa fac o vraja dar se întâmplă la fel ca si cu cea de dinainte.Ollivander:Interesant...sa mai incercam..
Se suie din nou pe scara si scoate o cutie rosie de pe raftul 9. Se pare ca era singura din acel magazin care era de culoare roșie.
Ollivander:Oare..?Din cutie scoate o bagheta maro. Mi-o da si eu fac o vraja cu ea si spre uimirea mea câteva cutii incep sa plutească.
Pe șirea spinării simt un fior rece iar bagheta scoate o scânteie rosie la vârf.Ollivander:Interesant..
-Ce este interesant?
Ollivander:Bagheta asta este printre ultimele care are o geamana. În lume mai sunt 2 perechi de bagheta de genul. Stiu foarte bine cui i-am vandut geamăna acestei baghete
-Cui? Puteti sa-mi spuneti va rog?
Ollivander:Imi pare rau dar nu pot.
Apoi se întoarce către mine si spune pe o voce joasa:
Ollivander: Profeția a spus "Vor intra in magazinul meu si își vor alege baghetele. Cum baghetele sunt gemene, cei care le dețin o sa fie sortiți unul pentru celălalt. Ei se vor iubi pana la sfarsit, pana răul o să-i despartă!"
Eu raman pe loc speriată la fel si Gabi.
Ollivander își drese vocea.Ollivander:Am spus ceva?
-Nu...
Gabi:Nu.. va mulțumim pentru tot.
Gabi plătește pentru bagheta si apoi iesim din magazin confuzi fara sa spunem nimic.
Gabi:Ce a fost aia?
-Nu am nici o idee.
Gabi:Eu nu o sa fiu mereu langa tine la Hogworts. Trebuie să ai grijă cu cine umblii.
-Stai linistit o sa am. Ai incredere in mine😌
Apoi Gabi ia dintr-un sac un pumn de praf și in da de pământ. Ajunsesem acasa.Mama:Cum a fost?
CITEȘTI
Fred Weasley si iubirea ascunsă
RomanceO poveste de dragoste a lui Fred si Y/N (tu). Tu esti o fata de 15 care primește într-o zi o scrisoare de la Hogworts. Ajunge acolo si se îndrăgostește spre surprinderea ei de Fred Weasley. Draco Malfoy încearcă să o cucerească. Oare o sa reușească...