7. Pusa in casa

147 8 1
                                    

Minerva McGonagall: Buna seara dragi elevi. Va rog sa așteptați la masa cei din anul 6. Y/N dragă tu te rog sa astepti pana cand cei din anul 1 o sa fie selectați în case.

-Bine

Cei din anul unu intra in Sala Mare si usa se închide. Eu astept pe hol. Aud si cum îi striga pe ultimii copii.

Dumbledore: Inainte sa mâncăm am un anunt de facut. O sa aveti o colega noua. O sa intre in anul 6. O chema Y/N. Sper ca o sa va înțelegeți bine cu ea. Va previn: ea are niste puteri supranaturale. Astfel de copii doar o dată la 1000 de ani se nasc. Sa o înfuriati e ultimul lucru pe care puteti să-l faceti. Acum să-i uram bun venit lui  Y/N Riddle.

Eu imi aud numele si i-au poziția de serioasă și usile se deschid. Intru in Sala si toate privirile erau spre mine.

Observ de la masa Slytherin ca un băiat  blond se holba la mine.

Dumbledore:Bine ai venit Y/N.

Eu dau din cap in semn de multumesc.

Minerva McGonagall:Te rog sa te așezi pe scaun sa vedem din ce casa o sa faci parte.

Eu ma asez pe scaun si ma uit in jos. Pe cap profesoara imi pune o pălărie. Cum pălăria mi se pune pe cap ea incepe sa vorbeasca.

Pălărie:AAAA!!!

Se așterne tăcerea

Palaria: Te asteptam Y/N.  Nu ne ajungeau gemenii Weasley? Inca o farsoare. Da..vad..Bunătate si putere multa. Curaj mult. Poti sa schimbi lumea. Te-aș pune la Slytherin dar nu  prea vreau. Unde sa te pun? Da...stiu..GRIFFINDOR!!

Cei de la masa Griffindor aplauda.
Fred si George de uita unul la altul uimiți.

Fred:Cred că ne-am gasit un partener de farse
George:Ai dreptate.

Eu ma pun la masa si ranjesc la Fred si George.

Dumbledore:Atunci ca totul s-a clarificat sa înceapă ospatul!

Toate mesele se umplu cu mâncare.

Fred:Vrei să-ți fac cunoștiință cu mai mulți prieteni de ai mei?

-Sigur

Fred vorbește cu niste elevi care se întorc la mine si ma salută

??:Buna eu sunt Hermione

??:Eu sunt Ron

??:Eu sunt Harry. Este adevarat ce vorbește toata lumea despre tine? Ca ai puteri.

-Da, doar ca inca nu mi s-au activat. Sunt chiar asa populara?

Hermione&Ron&Harry:Da!

Hermione:Ce ma bucur ca noi o sa fim colege de camera.

-Da o sa fie super.

După 20 de min toata lumea termina de mancat mergem spre dormitoare.

Ajungem in salonul Griffindor unde toata lumea se îndrepta spre dormitoare.

Hermione:Tu nu vii?

-Ba da doar ca mai vreau sa stau putin.

Hermione:Ok

Si pleaca in dormitor. 

Fred Weasley si iubirea ascunsă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum