İlk Talip Olduğum

321 67 22
                                    

Yaş 30 evlilik zamanı geldi geçti. Derken annem açtı yuva kurma konusunu . Saliha bir kız olsun gerisi gelir diye düşünüyordum. Yakın bir akrabamız dan haber geldi. Komşuları çok dindarmış. Kızların ailesinden daha dine bağlı olduğunu duyunca  sevindim. Gittik bir görüşelim dedim. Ilk ailesiyle konuştum. Hatta ben konuşmadım sürekli onlar konuştular Şaştım kaldım konuşuyorlar ken bir şey diyemedim. Kına gecesinde en iyi müzisyenler olacak mış. Düğünde keza aynı ev dayalı döşeli olacakmış hem de en pahalısından araba olacakmış son model olması lazımmış. Çünkü komşunun damadı sıfır araba almış Geçenlerde Anne hadi kalkalım diyecektim utandım. Kıza görüştürmek istediler İslamiyet'e uygun olarak görüştük 15 bilezik, en güzel gelinlik, 10 bin lira değerinde en büyük düğün salonu, bunları duyunca ne diyeceğimi bilemedim. Ben Saliha bir eş istiyorum sadece. Istekleri bir türlü bitmiyordu o anda yan tarafta ki aynaya göz ucuyla baktım Kendime. Görünüşümde bir iş adamı profili yoktu. 25 dakika konuştum istekleri bitince sıra bana geldi. Senin isteklerin nelerdir dedi bir an önce kalkıp gitmek istiyordum. Sıkılmıştım Geleli bir saat olmasına rağmen dünya malına bağlanan larla birlikte olmak hayatımı kar artmıştı. Tekrar sordu istekleri nelerdir diye Hayırlısı olsun dedim ve kalktım nezaketle ayrıldık evden. Yolda giderken telefon geldi. Amcam arıyordu yan komşuları Serhat Amcanın kızı varmış. Serhat Amca çok iyidir çocukluğumdan beri tanırdım kendisini Tamam dedim amcama geliriz. Serhat amcamlara gitmek için hazırlanıp annemle koyulduk yola 15 dakika sonra ulaştık evlerine sohbet açıldı çocukluğumuzdan başladı beni övmeye kızar dıkça kızardım utancım dan da bir şey diyemiyorum derken söz asıl konuya gelmişti. Evladım seni severim. Maksat gençleri mutlu etmek Allahu Teala'nın izniyle dedi.  Ve başladı isteklerini sıralamaya o kadar çok şey saydı ki Uykum gelmeye başladı En sonunda da benim oğlumun kumar borcu var onu ödemeden de evlilik olmaz zaten dedi. Birden Gözlerim açıldı şaşırmıştım açıkçası gözümü yerden alamadım uzun süre Serhat amca gençleri görüştürelim dedi. Bir odaya geçtik ve kız konuşmaya başladı önceki kız gibi görüştüm kız gibi ne varsa her şeyi istiyordu derken konuşmasını çalan çelefonu böldü.açıp konuştu ve kapattı. Tekrar çaldı konuşup kapattı sonra tekrar dayanamadım sordum. Arayan kim diye sordum. Eski nişanlıysıymış ayrılalı 10 gün olmuş neden ayrıldıklarını sordum. Çay bahçesinde bir erkekle otururken görmüş sonra tartışmışlar tartışma. Büyüyünce de ayrılmak zorunda kalmışlar oturan kimdi ki? Çalıştığı yerdeki Müşterilerden biriymiş demek önceden çalışıyordunuz. Evet ben masörüm. Şok'tan Şok'a giriyordum. 5 dakikada bilmediğim bir sürü şey çıkmıştı. Evlilik amacını sordum nişanlısı çok rahatsız ediyormuş farklı bir hayat farklı bir ortam istiyormuş açık konuşmak gerekirse hava değişimine ihtiyaç duymuş daha fazla dayanamayıp izin istedim kalktım ve ben sadece Saliha bir eş istiyordum. Nezaketle ayrıldık evden annemle daha sonra öğrendim ki serhat Amca arkamdan bir sürü laf etmiş gülümsedim. Bugün güven yarın söver dedim içimden. Artık evlilik düşüncesinden vazgeçmek üzereydim................

Ağlatan Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin