...Avucumun içerisindeyse terleyen elimi silmek için bir bez mendil vardı. Odaya kız girdi nurani yüzlüydü önüne bakarak konuşmaya başladı. Diğer kızlar gibi bilezikten gelinlikten açmadı konuyu. ilk sorusu bana namazdan oldu bana namaz kılıyor musun demedi namazı kaç dakikada kıldımı sordu mesela öğle namazı kaç dakikada bitiyor dedi. 15 dakika civarında diye söyledim. Memnun oldu sonra birikmiş ne kadar paran var diyince. Önceki görüştüklerim gibi konuşmaya başlayacak herhalde dedim içimden 45bin lira var. Paranın zekatını veriyor musun. Diyince yanlış düşündüğüm için utandım. Evet veriyorum dedim. Konuşmasına ağır ağır devam etti. Sizden önce 3 kişi daha görüştüm hepside zengindi güvendikleri tek şey paralarıydı bütün konuşmaları paraya zenginliğe dayanıyordu dine ait hiç bir bilgileri yoktu ve namaz bile kılmıyorlardı size ilk sorum namaz oldu çünkü namazı doğru olan ve huşu içinde kılan bir insandan zarar gelemez ailesinin hakkını gözetir haksızlık yapamaz herkes için en iyisini en güzelini ister kimseyi hor görmez ve ezmez böyle insanı bütün mahlukat sever mahlukatın sevdiğinide Allah sever Allah utalanın sevdiği kulsa makbul edilen kuldur. Ve devam etti konuşmasına. Sonra zekatı sordum çünkü o paranın fakirlerin hakkında var fakirlerin hakkını göz etmeyen eşinin hakkını da göz etemez Allah utala ondan nasıl razı olur ki. Ne kadar doğru konuşuyordu konuşmaları beni çok mutlu etmişti dünyalık bir şey istemiyorum diye devam eti. Yan taraftaki kitaplığı göstererek okuduğu kitapları gösterdi. Görünce çok mutlu oldum çünkü benim okudum ehlisüneet alimlerinin kitaplarını okuyor muş. Ben kızartıp terliyorum nedense elimdeki beyaz mendil de iyice ıslanmıştı benimse kıza soracağım bişey kalmamıştı ben sormadan her şey anlatı bana son olarak annemle konuşmak istedi ben dışarıya çıkmak için ayağa kalkınca elimdeki mendil yere düştü yere göz gezdirdim ama bir türlü görmemiştim dışarı çıktım. Annemle de 10 dk kadar konuştular içerde annem çıkınca evden izin isteyip ayrıldık. İki tarafta birbirinden memnun olmuştu anneme içerde ne konuştuklarını sordum. Anneme nasıl davrandığımı ailemle nasil bir ilişkinin olduğunu sormuş çünkü anne ve babanın razı olmadığı bir evlattan Allah razı olmaz dı. Eve gidince konuyu babam lada konuştuk oda çok sevindi abdest aldım 2 rekat namaz kıldım odamda sonra bir kaç gün önce gördüğüm rüya geldi aklıma elimdeki sabır kılıcıyla zorlukları aşmak kolay olmuş ve sonuca ulaşmıştım bu günden itibaren düğün hazırlıklarına başlicaktık artık söz kesilip aileler arasında yüzükler takıldı düğün konusu biraz sıkıntılı olmuştu akraba tarafı çalgılı olmasında ısrar ediyor bense dini yönden olmayacağını anlatmaya çalışıyordum ben yumuşak huylu oldukça daha fazla üzerime geliyorlardı düğün çalgılı olurmuş onlara göre cenaze gibi dua edip mevlit okutmazmış. Ne yapıcam şaşırmış iyice bunalmıştım defalarca haram olduğunu anlasamda çalgısız olması gerekli olmadığını anlatamıyordum. Bi akşam evde akrabalarla evde toplandık bu konu hakkında konuşuyorduk Bi şartla isteyinizi kabul ederim deyince hepsi birden şaşırdı herkes gözlerini bana çevirmiş ne diyicemi bekliyorlardı. Öldüğümde benle birlikte mezara girecek varsa ve benim yerime hesap vermek istiyorsa kabul edeceğimi söyledim. Kimse yüzüme bakıyordu artık utanmışlardı açık çası bu konuda bu şekilde kapanmış oluyordu.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlatan Aşk
ChickLitYazacağım hikaye yaşanmış gerçek bir hikaye dir lütfen sonuna kadar okuyun.....