Haftalardır dışarı çıkmıyordum. Akşamları hava almak için balkona oturup kitap okuyordum. Karşı komşumuz gece çalıştığı için akşam 9 gibi evden çıkıyordu. 10 yaşındaki oğlu babasına peşinden ağlayıp duruyordu. Her gece ablası çocuğu oyalamak için balkona çıkarıyor ve her fırsatta benimle konuşmaya çalışıyordu. Bu sık sık tekrar etmeye başlayınca artık, bunaldım. Bir akşam Kıyamet ve Ahiret kitabını alıp aynı saatte çıktım balkona beni görünce o da çıktı balkona bir konu bulup yine başladı konuşmaya. Her akşam kitap okuyorsun nedir onlar işte beklediğim fırsat gelmişti. Okumak istersen vereyim sana olur dedi. Besmele çekip 2.3 metre uzaklıktaki kıza attım kitabı hadi girde evde okumaya başla kitabı okumaya başla dedim. Kitabı okumuş olacak ki Bi daha balkona çıkmaz oldu. Evlilikten vaz geçtim. Bi eş bulmak bana zor geliyordu. Aradan aylar geçmişti o zaman zarfında. Bi kaç kızla görüşmeye gittim annemle fakat netice aynı deyişen bişey yoktu. Bi salı akşamıydı. İçim çok daralmıştı adeta boğuluyordum. O gece iki rekat namaz kılıp yattım. Acayip bir rüya gördüm. Birine anlamalıydım bu rüyayı o akşam balkonda dolunayı izlerken telefonum çaldı. Gözüm dolunayda cebimden çıkarttım telefonu kimin aradına bakmadan kulağıma götürüp telefonu açtım. Arayan ses tanıdıktı fakat o günden sonra hayatımın deyişeceğini nerden bile bilirdim kii.!? Arayan en yakın arkadaşım Ali'iydi canı sıkılmış beni çağrıyordu!.abdest aldım evin yanındaki çay bahçesine gittim. Çocukluğumuzdan açıldı konu sonra gördüğüm rüyayı anlatmak istedim. Tozlu bir köy yolunda gidiyordum elimde. Bi tane kılıç var dı etrafımda ise bir sürü yılan'lar var dı yılanlar 1 metre kadar yükselmiş ler kafalarını yukarıya doğru hepsi üzerime atlamak için zaman kalıyorlardı kılıçla kendimi savunuyordum bana yaklaşanları kılıçla öldürüp ilerliyordum ileride uyuyan biri vardı bilmediğim bir ses işittim ama ortalıkta kimse yoktu. Uyuyan kişiye baktım o ses yatan kişi musap bin umeyir sonra ilerde giden iki kişi gördüm biri Peygamberimiz dı. Diğerinin kim olduğunu göremedim Ali rüyamı yorumlamaya başladı düşmanlarını yenerek iyi bir neticeye ulaşacaksın dedi. Konu yine evliliğe geldi başımdan geçenleri anlattım dertliydin bu konuda. Benim eşim dünyaya bağlı olmamalıydı sadece dünyalık uğruna yaşamalıydı uzunca dinlediği Ali sıkıntılarımı o konuşmaya başladı bu sefer evden çıkarken. Annem dedi bizim mahallede bir kız varmış onunla görüştürmek istiyorlardı seni yok Ali bundan sonra. Kolay kolay kimseyle görüşmek istemiyorum dedim. Kız da pek istekli. Değilmiş zaten dedi niye diye sordum.!?? O da birkaç kişi ile görüşmüş daha sonra evlilikten soğumuş iyice Ali'nin annesi ısrar edince de Olur görüşelim demiş tamam dedim yarın gideriz diye sözleştik. Rüyam gerçek mi. Olacaktı acaba bu zamana kadar sabrettim önüme gelen engelleri Allah'ın izniyle açmıştım Ali ile vedalaşıp eve geldim konuyu anneme açtım. Yarın gidecektik görüşmeye. Çok heyecanlıydım nedense Sabah erkenden kalkıp giyindim heyecan gitmek bilmiyordu Bir sağa bir sola yürüyüp duruyordum evin içinde. İlk defa bu kadar heyecanlıydım öğle namazını kıldıktan sonra yola koyulduk annemle Ali bizi kızın evine kadar götürdü ve kapıyı çaldım kapıyı babası açtı eve buyur etti biraz sohbet ettik söz asıl konuya geldi sonra kızın babası konuşuyordu evladım. Benim söyleyeceğim bir şey yok. Sen kızımla konuş bu konulara dedi. şaşırmıştım gerçekten çünkü ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyordum dünyalık bir konu açılmamıştı ilk defa bir odaya aldılar beni kızla görüşecektim. Sandalyeye oturdum. Ellerim masanın üzerinde..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlatan Aşk
ChickLitYazacağım hikaye yaşanmış gerçek bir hikaye dir lütfen sonuna kadar okuyun.....