• 5. Prens Chanyeol •

31 2 1
                                    

Bölüm şarkısı Steve Lacy- Bad Habits

İçerden kendini kaybetmiş bir biçimde çıktı Kyungsoo.

Bedeni depremler yaşamışcasına sallanıyordu. Yutkunmak için boğazı acıyor nefes almak içinse kalbi yeterli gelmiyordu o an.

Oksijen bitmiş yer çekimi yok olmuştu sanki.

Az ilerde Chanyeol, onun ne durumda olduğundan bir haber yanına yürümeye karar verdi. O esnada Kyungsoo kim nerde farketmeden hızlı adımlarla sakin bir alan aradı.

Varmak üzereyken bir anda bir el tarafından tutulunca bağırmasına engel olamadı. Kim olduğunu umursamadan eli ittirdi.

-" Rahat bırak beni!"

Boğazı acımıştı konuşurken her an ağlayabilirdi.

-" Hyung?"

Donakaldı Kyungsoo, Bu halde görünmesi nasıl bir histi emin olamadı.

-" İyi misin?"

Gelen soru karşısında ne yapacağını bilemedi. Kalbinin atışını öyle net duyuyordu ki, Chanyeol'un bile duyabileceğini düşündü.

Cevap verse de vermese de boğazı ağrıyordu. Chanyeol elini tekrar uzatmayı denedi belki işe yararsa sarılabilirdi bile.

-" Chanyeol yalnız kalmam gerek..."

Chanyeol bu duruma şaşırdı. Elini uzatmaya devam etti yine de.

-" Anlıyorum. Umarım kötü bir şey yoktur Hyung, senin için her zaman burada olacağım."

Kyungsoo derin Bi nefes verdi.

-" İyi değilim, Sonra konuşalım."

-" Bana anlatabilirsin Hyung dinlerim."

Kyungsoo belli etmeye çalışırcasına ses tonunu bastırdı.

-" Takatim yok. Biraz müsaade istiyorum senden."

Chanyeol ne yapacağını bilemedi.
Kolundan yavaşça tutarak kendine çevirmeye çalıştı. Kyungsoo direnmek ve direnmemek arasında gidip gelirken uysal bir kedi gibi teslim oldu. Chanyeol onun çenesini kaldırıp gözlerinin içine baktı. Sakince sarıldı ve Kyungsoo'nun başını göğsüne yasladı.

-" Sen iyi olana kadar beklerim."

Saçını okşamaya başladı mırıltılar eşliğinde. Kyungsoo bu durumda olmak istemiyordu şuanlık çünkü ağlamak istediğinde böyle şeyler işleri berbat hissettirirdi. Burnunu çektiğinde ve yanakları ıslandığında anlamıştı ağladığını, Chanyeol bunu da farketti.

- "Sorun ne? "

Dedi şefkatli bir ses tonuyla.

-" Korktum."

Dedi Kyungsoo, daha da gömülerek. Chanyeol Kyungsoo'nun yüzünü kaldırıp baş parmaklarıyla göz yaşlarını sildi.

-" Seni korumamı ister misin?"

Kyungsoo başını sallayıp tekrar sarıldı. Şuan güvende hissedebilirdi.

-" Bir süre böyle kalmamıza izin ver."

Chanyeol isteğini onayladı.

-" Sen ne kadar istersen Hyung."

Heather || ChanSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin