𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒅𝒚
𝑨 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒅𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏
𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝑰 𝒅𝒐 𝒏𝒐𝒘
𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒔𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒄𝒆
𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝑱𝒂𝒎𝒂𝒊𝒔 𝑽𝒖 ,𝑩𝑻𝑺
𝑼𝒔𝒆𝒓𝒏𝒂𝒎𝒆:taes_smirk
𝑩𝒐𝒐𝒌 𝑻𝒊𝒕𝒍𝒆:𝑹𝒆𝒋𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏
𝑹𝒆𝒗𝒊𝒆𝒘𝒆𝒓:nomoredreams123
𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓: 𝑰𝒕𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒉𝒐𝒕 𝑯𝑬𝑳𝑷! 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒕 (10\9)
𝑻𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆: 𝑰𝒕 𝒎𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒏𝒊𝒄𝒆𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒎𝒆, 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒖𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒐𝒇 𝒅𝒓𝒂𝒎𝒂 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒖𝒍𝒍𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 (10\8)
𝑩𝒍𝒖𝒓𝒃: 𝑰𝒕 𝒈𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒖 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒗𝒊𝒃𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒏𝒆'𝒔 𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒄𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒊𝒇 𝒖 𝒅𝒐𝒏’𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒕 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒖 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 (10\7.5)
𝑷𝒍𝒐𝒕: 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒃𝒖𝒊𝒍𝒕 𝑰 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒕. 𝑶𝒏𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒔𝒂𝒅, 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒚 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆. 𝒀𝒐𝒖 𝑾𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒌𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒊𝒏 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒄𝒓𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰 𝑳𝑶𝑽𝑬𝑫 𝑰𝑻 (20\20)
𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓 𝒅𝒆𝒗𝒆𝒍𝒐𝒑𝒎𝒆𝒏𝒕: 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒗𝒆𝒍𝒐𝒑𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒆𝒙𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒊𝒕 𝑰 𝒅𝒐𝒏’𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 (10\7)
𝑮𝒓𝒂𝒎𝒎𝒂𝒓: 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒆𝒓𝒓𝒐𝒓𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒂𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒖𝒕 𝒎𝒂𝒓𝒌𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒅𝒆𝒔𝒆𝒓𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 (20\16.5)
𝑾𝒓𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒚𝒍𝒆: 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒊𝒕'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍 (10\8.5)
𝑶𝒓𝒊𝒈𝒊𝒏𝒂𝒍𝒊𝒕𝒚: 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒖𝒏𝒊𝒒𝒖𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒅𝒐𝒏’𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒇 𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒃𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒔 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒖𝒏𝒊𝒒𝒖𝒆 (10\8.5)
𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓'𝒔 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚𝒎𝒆𝒏𝒕: 𝒊𝒇 𝒖 𝒂𝒔𝒌 𝒎𝒆, 𝑰 𝑳𝑶𝑽𝑬𝑫 𝑰𝑻 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒎𝒂𝒛𝒊𝒏𝒈. 𝑰 𝒅𝒐𝒏’𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒃𝒖𝒊𝒍𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒇 𝒖 𝒂𝒔𝒌 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 (5\5)
𝑻𝑶𝑻𝑨𝑳: 90/100
𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒅𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒚 pinkeu_skyy
YOU ARE READING
𝑱𝒂𝒎𝒂𝒊𝒔 𝑽𝒖 『ℛℯ𝓋𝒾ℯ𝓌 𝒮𝒽ℴ𝓅』
Fanfictionᴛʜɪs ɪs ᴀ ʀᴇᴠɪᴇᴡ sʜᴏᴘ ғᴏʀ sᴛʀɪᴄᴛʟʏ ʙᴛs ʙᴏᴏᴋs ᴛʜɪs ɪs ᴀ ʀᴇᴠɪᴇᴡ sʜᴏᴘ ғᴏʀ ʙᴛs ʙᴏᴏᴋs ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ʏᴏᴜ ᴛʜᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀs ʙᴇᴛᴛᴇʀ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ ᴏʀ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʀᴇᴀᴅᴇʀs ʜᴏᴡ ɢᴏᴏᴅ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ ɪs. *✿❀ Open ❀✿* ᴄᴏᴠᴇʀ ᴅᴏɴᴇ ʙʏ ᴘɪɴᴋᴇᴜ sᴋʏʏ @ᴛʜᴇ ᴇɴɪɢᴍᴀ ᴄᴏᴍᴍᴜɴɪᴛʏ 𝟸𝟶𝟸𝟷