✖ 3 ay gibi ölümcül bir süreden sonra Hessa çifti ile tekrar karşınızdayız . Çok zor oldu benim için . 3 ay boyunca tereddütte kaldım . Acaba tekrar başlasam mı diye . Ve sonun da karar verdim . Umarım eski ilginizi bu kitapda da görürüm . Şuan benim için bu bölüm çok önemli . Vote ve yorum sayısına göre kitabın gidişatını belirlerim . O yüzden elinizden geldiğince düşüncelerini aktarın . Onca aydan sonra sizin de sabrınızın kalmadığı biliyorum . Size iyi okumalar . ✖
" Bölüm 44 | Yeni Başlangıçlar "
Sol gözüme gelen incecik bir ışıkla odada ki apliklerden tekinin açık olduğunu anladım . Yani öğleden sonra değil , akşamdı . Uçak yolculuğu beni bayâ yorduğu için direkt gelir gelmez uyuduğumu hatırladım . Sonra birisi yatak odasının kapısını açtı . Kendimi sanki kötü bir şey olacakmış gibi hazırladım . Neden bilmiyorum .
" Uyanık mısın? " Harry'nin sesini duyunca , içimi bir rahatlama kapladı .
" Evet . " Sırtımı yatağın başına yaslayana kadar kendimi yukarı ittim . Harry sadece beş aydır benimle ama sanki bana hep benimleymiş gibi geliyor . Bu his çok acayip . Sürekli en saçma anlar da aklıma geliyor . Aslın da gerçekten de bazen benimle olmasını dilemiştim .
Harry yanıma oturup dizime dokundu . " Kalksana hadi . Hazırlanmayacak mısın ? "
" Ne için hazırlanmayacak mıyım? "
" Yarım saat sonra bizimkiler geliyor . Unuttun mu? "
" Hayır ben unutmadım . Sen bana söylemeyi unuttun . "
" Sana söylemedim mi? Hem söylememe ne gerek var ki? Yol da konuşmuştuk . Heran burda olabilirler . Ben aşağıdayım . Geç kalma . " dediğin de çoktan odadan çıkmıştı .
Acele ile ne yapacağıma karar vermeye çalıştım . Yataktan kalkıp valizleri teker teker açtım . Henüz kıyafetlerimi bile yerleştirememiştim . Elime ilk gelen elbiseyi üzerime geçirdim . Ayna baktığım da üzerime tam oturmuş ve beni gayet güzel gösteriyordu .
Saçımı elimin yardımıyla arkaya attıktan sonra makyaj masasına oturdum . Hafif bir makyaj yapmaya karar verdim sadece bir parlatıcı ve açık renkte bir far sürdüm . Tamamen hazır olduğum da onları ne kadar çok özlediğimi düşündüm . Aşağıdan Niall ' ın her zaman ki kocaman kahkahası geldiğinde tamamen hazır olmuş ve yatak odasının kapısını açmıştım .
Merdivenlerden aşağı inmeye başladığım da bileğime geçirdiğim toka ile saçımı bağladım . Elbiseye biraz daha aşağı çektikten sonra salona ulaştım . İçeri gireceğim sıra da konuşmaları dikkatimi çekti . Ve biraz geriye gidip iyice odaklandım .
Zayn konuşuyordu . " Dostum Louis çok bozuldu . Neden onu da yemeğe çağırmadınız? Onun kalbini gerçekten kırdınız . " dediğin de Harry cevap verdi .
" Zayn . Bilmediğin şeyler var dostum onların aralarına girmek istemem . Evet bende bu durumdan memnun değilim fakat Tessa gerçekten üzgün . Ve onu bu halde görmeye alışkın değilim o yüzden bu konuyu ona bir süre açmayacağım . " dediğin de şaşırdım . Zayn beni mi suçluyordu? Bu gerçekten olamaz .
Derin bir nefes alıp bu konuyu unutmaya karar verdim . Sahte bir gülümseme ile salona girdim . Girdiğim de herkes başını kapıya doğru çevirip ayağa kalktı .Yüzlerine baktığım da dayanamayıp hemen boyunlarına sarıldım . Herkeze özlemimi giderdikten sonra salon kapısının mutfaktaki aşçılara seslendim .
3 aşçı ellerin de yemeklerle sırayla odaya girdiler ve masanın üzerine yemekleri bıraktılar .
Sandalyelerimizi çekip masaya yerleştik . Yemeğe başlar başlar tahmin ettiğim sorular bize yöneltildi . Birazını Harry birazını ben cevapladım . Yemek bittikten evi gezdirdik . Aslında Harry , beni ve çocukları gezdirdi . Bu evde tek bildiğim yer sadece yatak odası ve mutfak . Odalara girdikce resmen büyülendim . Harika bir tasarım olmuş . En sevdiğim renkler özellikle kullanılmış . Muhteşem bir ev . Tek kelime ile mükemmel! Ev gezisini tamamladıktan sonra oturma odasına geçtik .
" Bu hafta sonu This Is Us galası var . Ve Simon senin de gelmeni istiyor . Uzun zamandır fırsat olmadı . " dedi Harry .
" Ben galalardan ciddi anlam da nefret ediyorum . Bir sürü kamera , bir sürü hayran ve bir sürü çığlık . Her hareketini eleştirmeleri de ayrı bir itici oluyor . "
" Arabadan indiğimiz de sadece bir kaç poz vericeksin o kadar . Ve Simon ile tanışacaksın . " dedi Harry .
" Peki ya sonra ? Hep sizin yanınız da olacak değilim ya . Kuyruk gibi peşiniz de gezemem öyle değil mi ? " diye itiraz ettim .
" Louise var . Makyözümüz . Çok tatlı biri . Onunla takılmalısın . Gemma da orda olucak . Ailelerimiz de tabii . Ve ailemden biri olarak gelmek zorundasın Tessa . "
" Ne kadar sürücek ? "
" Akşam on gibi biter . Bel ki o kadar bile sürmez . Konu kapandı geliyorsun . " Diğerlerine baktığım da gelmeyeceğim de kırılacakları ortadaydı . Başım ile onayladım . Umarım birilerinin sevgilisi orada olmaz . Yoksa onu oracık da parçalarım . Ayağa kalktıktan sonra üzerimi düzelttim .
" Benim gitmem gerek . Özür dilerim . " dedim . Zayn , Liam ve Niall'a sarıldıktan sonra Harry'e baktım .
" Bu saatte nereye gidiyorsun ? "
" Kızlarla buluşacağım . "
" Tek başına gitmeni istemiyorum . "
" Uzaktan çocuk gibi mi duruyorum ? "
" Seninle kavga etmeyeceğim Cara . "
Cara mı? İkinci ismimi nereden biliyor ki? Çocuklar birbirlerine baktıktan sonra diğer ismim olduğunu anladılar .
" O halde kavga etme Edward . Ben çıkıyorum . "
" Sana tek gitmeyeceksin dedim . " Ayağa kalkıp yanıma geldi . Sırtı diğerlerine dönükdü . Ve kolumdan tutup sadece ağzını oynatarak " Sana dediğimi yap . " dedi . Niall ortamın daha fazla gerilmesini izin vermeden yanımıza gelip Harry'i kendine çevirdi .
" Hey dostum . Biraz benimle gelmeye ne dersin ? " dedi ve kolundan tutup bahçeye çıkardı . Ben de Liam ve Zayn ' e bakmadan dışarı çıktım . Çünkü kendimi suçlu gibi hissetmiştim . Oysa ki suçlu olan ben değilim . Sorun çıkaran ve her zaman beni sinir krizine sokan da o . Bahçe kapısından çıktıktan sonra . Arabamın yanına geldim . Sürücü koltuğunu açıp şöförü dışarı çıkardım . Koltuğua kendim yerleştikten sonra anahtarı çevirdim .
" Ama efendim Bay Styles'ın kesin emri var. Buna izi-" dediği sırada kapıyı kapattım . Kemerimi bağladım . Güzel bir şarkı kanalı bulduktan sonra arabayı Petra ve Lorde ' un evine doğru sürdüm . İçim de bir yerler de kendimi suçlu hissediyordum . Sanki Liam , Zayn ve Niall'a terbiyesiz birşey yapmışım gibi geliyor . Ama kavgayı çıkaran ben değilim . En büyük terbiyesliği , aile dostalarının yanın da benimle kavga ederek kendi yaptı . O bazı şeyleri gerçekten düşünemiyor . Ve sonra özür dileyip , pişman olan taraf hep o oluyor .