| Arkadaşlar tekrar hello . Kitabı kütüphaneye eklemeyi unutmayın lütfen . |
'' Bölüm 45 | Umurunda mı ? ''
Arabadan inip evin kapısına doğru ilerledim . Kapıyı iki kere tıklattıktan sonra zile bastım . Ve kapıyı Petra açtı . Uykudan kapanmak üzere olan gözleri birden kocaman açıldı ve beni içeri çekti . Kapıyı kapatıp Lorde'e seslendi . Beni içine alacak gibi sarıldıktan sonra , beni karşısına alıp baktı .
" Geleceğini söylememiştin . Hatta benimle hiç konuşmadın . Pisliğin tekisin neden hiç aramadın ? "
" Sakin ol . Zaten ona zor alıştım . Alıştım bile denilemez . Bir de sen başlama lütfen . " Lorde nihayet gelebildiğin de ona doğru ilerleyip sarıldım .
" Tanrım , neden bu saatte geldin ? Daha erken gelseydin keşke . Yani bu saatte nasıl eğlenebiliriz ki ? " dedi beni salona götürürken . Kendimi koltuğa atıp ayaklarımı sehpaya uzattım .
" Bu gece burada kalabilir miyim ? "
" Elbette kalabilirsin . Böyle soru mu olur aptal . Da , neden ki ? Yani sonuç da yeni evlisiniz . " Petra gözünü benden kaçırarak cümlesini tamamlamıştı . Lorde elini dizime koyarak " Kavga mı ettiniz ? " dedi .
" Hayır . Etmedik . "
" Tessa . "
" Hayır , kavga etmedik . "
" Tessa , seni tanıyorum . Yine ne oldu ? "
" Sadece o ve onun düşüncesiz hareketlerinden bıktım . Sürekli benim hakkım da kararlar alıyor . Ve ona hayır dediğim de deliye dönüyor . Hem de yanımız da ki insanlar kim olursa olsun .'' Petra ve Lorde birbirlerine baktıktan sonra , Lorde ayağa kalktı . " Şaraplar hemen geliyooor! " dedi ve bodruma indi .
Petra sıcak bir gülümsemeyle bana baktı . " Bu senin hatan değil . Bu hepimizin hatası . Seni zorlamamalıydık . Alışırsın sandık . Hem de hepimiz . Ama ben halâ inanıyorum Tessa . Bunu başarabilirsin . Bu zor günleri aşabileceksiniz . Sadece buna inan . Ve onu sinirlendirmemeye çalış . Sonuç da hep onunla yaşayacaksın . Birinizin alttan alması gerek . Ve bu sen ol . Senin nasıl biri olduğunu iyi biliyorum . Aksi , agresif , ve manyak bir kişiliğin var . O seni seviyor sadece nasıl davranması gerektiğini bilmiyor . Anlaştık mı ? Haydi şimdi keyfimize bakalım . " dediğin de Lorde'un bize uzattığı şarapı . İçkilerimizi tokuştururken Lorde ve Petra " Mutluluğunuza! " dedi ve kadehi kafaya diktiler . Tek sefer de bütün bardak boşalmıştı . Ben de onların hemen ardından bitirdim .
" Tessa kusura bakma bebeğim . Benim uykum geldi . Yarın takılırız olur mu ? " dedi Petra esnerken.
" Elbette . Ben de şimdi yatıcam zaten . Hatta yatıyım . " dedim ve Lorde ile ayağa kalktık . Merdivenleri çıktıktan sonra herkes kendi odasına gitti . Ben de odaya girip kapıyı kapattım . Telefonumu çıkardığım da tahmin ettiğim gibi cevapsız çağrılar ve mesajlar vardı . Telefonu yatağın üzerine bırakıp balkona çıktım . Hava çok güzeldi . Biraz sonra aşağıdan biri seslendi . Bu kişinin Zayn olduğunu anladım . Eline telefonu aldığı sıra da benim telefonum çalmaya başladı . Daha fazla çalmasına izin vermeden içeri girip telefonu açtım .
" Hey , merhaba Zayn . "
" Tessa , eve gitmen gerek . Araba anahtarını , montunu , telefonu al hadi bekliyorum . Dondum burada . "
" Neden eve gitmem gerek peki ? "
" Yol da konuşuruz . " dediğin de montumu üzerime giyip , telefonumu elime aldım ve sessizce kapıdan çıktım . Merdivenlerden inerken Petra seslendi , " Hey , nereye ? "
" Gerçekten gitmem gerek . Sonra konuşalım . Yatağına dön hadi . " dediğim de dış kapıya ulaşmıştım . Zayn ' in yanına gelirken uzaktan arabayı açtım . Ve anahtarları ona attım . İçki içmiştim ve kendime güvenemedim . Her ikimiz de arabaya atladıktan sonra ne olduğunu sordum.
" Harry sen gittikten sonra adeta delirdi . "" Neden ? "
" Sence neden ? " dediğin de arabayı durdurup bana baktı .
" Pekala , pekala . Özür dilerim . " dediğim de dışarıyı izledim . Anlamıyorum neden herkez bana suçluymuşum gibi davranıyor? Ben onunla evliyim ve elbette kavgalar olacak bu çok doğal . Aslın da kavga bile sayılmaz bu sadece bencillik . Eve geldiğimizde Zayn bana döndü .
" Sakın benim seni çağırdığı mı belli etme . Kendin gelmişsin gibi davran . Ben gidiyorum . Başka kavga yok . " dedikten sonra arabadan indi . Benden onun arkasın dan arabadan inip anahtarı şöföre verdim . Bahçe kapısını açtıklarını yavaş adımlarla eve yürüdüm . Evin kapısını tıklattığım da hizmetçilerin biri kapıyı açtı . Evi girdikten sonra etrafa bakındım . Harry yoktu .
Yatak odasına çıkmak için merdivenleri bitirdim . Korudorun sonuna geldiğim de ırık olan kapıdan içeri baktım . Duş almış altın da sadece havlusu ve ve saçını kurutuyordu . Böyle bir zaman da odaya girmek istemem doğrusu . Yavaş adımlarla diğer odaya geçeceken yatak odasının kapısı açıldı . Demek ki yeterince sessiz olamamışım .
" İçeri gel . " dediğin de sanki biraz utanmıştım . Gözlerimi ondan kaçırıp içeri girdim ve yatağın köşesine oturdum ." İçeri gel . " dediğin de sanki biraz utanmıştım . Gözlerimi ondan kaçırıp içeri girdim ve yatağın köşesine oturdum . Üzerim de ki montu çıkarıp yanıma koydum . Harry saçını havlu ile birkaç kere daha ovuşturduktan sonra dolabının karşısına geçti .
'' Harry . '' dediğim de arkasını dönüp kaşları çatık bir hal de bana baktı . '' Şimdi sırası değil . '' dedi ve tekrar dolaba döndü . Gerçekten kalbimin acımasına sebep olmuştu . Dolaptan eline beyaz bir bakstır ve bir atlet aldıktan sonra banyoya girdi . Kapıyı sertçe kapattığın da ayağa kalkıpime giydim . Onu gerçekten üzdüm . Ona her seferin de kötü davranıyorum . Ve o da her seferin de alttan alıyor .
Sanırım uzun zamandır ilk defa böyle düşünüyorum . Ve esas bencilliği kendim yaptım biliyorum . O sadece beni koruyor . Ve henüz nasıl davranması gerektiğini bilmiyor . Ona böyle davranmamalıydım . Bunu hak etmedi . Kendimi geldiğim de Harry yatağa yatmıştı bile .
'' Artık şu lanet ışığı kapatıcak mısın ? Yoksa sabaha kadar orada mı dikileceksin ? '' dediğin de boynunu çevirip bana baktı ve daha sonra önüne döndü . Ona cevap vermeden ışığı kapatıp yatağa sessizce uzandım .
'' Harry . ''
'' Yine ne var ? ''
'' Seni seviyorum . ''
'' Teşekkür ederim . '' dediğin şaşırmıştım . Neden her şey bitmiş gibi davranıyor ki ?
'' Yalan söylediğimi mi düşünüyorsun ? ''
'' Ne düşündüğüm umrundaymış gibi davranma . ''
'' Evet umurum da Harry . Kabullenmesen de umurum da . ''
'' O halde kapa çeneni . Uyumaya çalışıyorum . Yarın işlerim var . '' dedi ve uyumadan önce son cümlesini kurdu .