Ok. Moram nekoliko stvari da napomenem, a to su:
Nije mi namera da uvredim bilo koga ovom pričom.
Glavni likovi ove priče (koja će ostati samo to - kratka priča) su ustvari bili mlada i mladoženja - Arsen i Natalija.
A onda su me nekako smorili.
Fokus mi je pao na kumu iz nekog razloga, a onda se pojavio taj jedan frajer.I onda smo malazvoncica i annasesil popile neko vino.
🤷🏼♀️
I jbg...
To je bilo dovoljno da napravimo karambolo.
Daklem...
BOMBONČIĆ
⚡Petak uveče oko 23.50h⚡
-Samo ona može da se izgubi negde na svojoj devojačkoj večeri! - rekla je besno, stežući čašu sa kupinovim vinom u ruci.
- Jaka devojačka večer. Nas tri u klubu. Šta misliš gde je? - pitala me Ema, šarajući pogledom kroz masu ispred njih.
- Garant je mladoženja došao da umoči malo.
-Ti si luda! - nasmejala se eksirajući svoju djus votku.
- Sto posto sam sigurna, vidiš da ne mogu sa skinu ruke jedno sa drugog. Kladim se da ću ih naći ako obidjem krug.
- Gde?
- Negde, pitaj Boga milog gde su se zabili.
- Pa mladoženja se sigurno zabio - rekla je Ena i obe su prasnule u smeh.
Kada je pažljivo obrisala oči, da ne razmaže šminku rekla je
- Idem do šanka po piće, šta ćeš?
- Ne moraš da ideš, mi smo u vip separeu, samo mahni i doneće ti.
-Ipak idem - rekla je - moram malo da se promuvam.
- U redu. Ja ću još jednu djus-vo... oooopa bato!
-Kakvo ti je to piće? - pitala je, tražeći karticu po torbici.
-Krmačo nije to piće! Pogledaj macana iza tebe! Ovaj je moj, mame mi moje Gordane!
-Grozna si Ema. Idem ja.
- Hit the road Jack... - pevušila je Ema dok je njihala kukovima i odlazila to tog njenog "djus vooopa bato" macana
- Fuck you, Jack - rekla je za njom i uputila se niz stepenice.
Znala je da može samo da mahne i da im donesu piće, ali htela je malo da prošeta. Možda i nadje Natu i Arsu negde usput. Bila je sigurna da su izveli diverziju i da su sada zajedno.
Progurala se do šanka i strpljvo čekala da je konobar primeti, razgledajući usput lica oko sebe.
Možda bi i mogla da nadje nekog da se malo zabavi. Njenom pripitom mozgu se svidjala ta ideja. Da je trezan, ne bi bilo tako. Ali ovo je sad posebna prilika. Njena drugarica se udaje. Ovo je nazovi devojačko veče. I mlada i Ema su se do sad ovajdile. Samo ona nije. E pa nešto će uraditi povodom toga.
YOU ARE READING
Nezgode (škrabaju se)
Short StoryZgode i nezgode seksi agenta Mladena Popovića - Popa. Svaka situacija opisana u Nezgodama je plod moje mašte, svaka slučajnost sa stvarnim likovima u opisanim događajima je upravo to - slučajna. Svako kopiranje je strogo zabranjeno! Image sourse Pin...