Tak ju, jsem tady zase :3
Chci vám představit mou vymyšlenou příšerku která zatím bohužel nemá jméno, ale říkejme jí Omnivore (všežravec) zatím xD
tak ju, tady je ukázka:
nalevo samice a napravo samecněco málo vám o nich napíšu:
Tento druh je všežraví. V tomhle druhu neexistuje alfa nebo beta atd, rozděluje se to na pohlaví a kupodivu, samci nemají takovou moc jako samice. Ještě než vymyslím jméno tohoto živočicha, řeknu jen že mají stejný nebo podobný styl života jako sloni, nebo hyeny skvrnitý. Samice mají navrch, žijí ve skupinkách s jinými samicemi a jedna z nich je u nich jako ,,matka,, nebo ,,královna,,. Žijí v rodinách, a to jako třeba královna, její sestry a pod nimi jsou jejich potomstvo a starší chrání, pomáhají a starají se o mladší. Když se narodí sameček, tak v dospělosti opouští svou matku spolu s rodinou a hledá samici na páření. Samci jsou samotáři, vlastně jen loví a páří se. I když jsou samci mohutní a silní, na samici by si nedovolili. Mezi samicí a samcem jsou veliké rozdíly. Samice je větší s delším ocasem a samec je menší se skoro žádným ocasem a mnohem delšími ostny, zuby a jiným zbarvením. Samice nejsou agresivní, pokud ale jde o mláďata, jsou jako divočáci. Samci loví jen pro zábavu, aby se mohli dvořit, musí ulovit co největší zvěř, bezohledu jestli je větší, nebo menší. Samice si vybírá toho, kdo přinese větší trofej. Ten kdo vyhrává, může se spářit se samicí kterou si vybral. Samec smí zůstat se samicí a stádem do té doby, dokud samice neporodí, poté musí být vyhnán, aby neoplodnil další samice, na které nemá právo. Samec se může spářit jen s jedinou samicí ve stádu, pokud tak udělá, musí hledat další stádo a další samici. Samec je v tohle druhu vlastně jen stroj na další potomstvo, pak už je k ničemu. Tenhle druh žije na své vlastní planetě která není dýchatelná pro lidi a je i dost rádioaktivní.
Tak to je pro kapitolku vše :3 Příšera jak jste poznali není dokončená, to nevadí.
Co myslíte, chtěli by jste knihu o nich? Jako příběh? :3 napiště to do komentářu kdyby jste měli zájem a tahle potvora vás zaujala UwU
ČTEŠ
Moje 𝓖𝓻𝓪𝓯𝓲𝓴𝓪
AléatoireBylo mi líto mích obálek které nikdy nepoužiju. Proto jsem se rozhodla vytvořit tuto knihu kde budu dávat své grafické krásky které konečně nebudou jen tak ležet v mých složkách v počítači. Snad vás moje výtvory potěší :3 ♥ !Covery na objednávku dě...