fnaf anket

454 20 279
                                    

Best fnaf karakteri:
Funtime freddy, Boonie ve William afton glb.

En nefret ettiğin fnaf karakteri:
Toy boonie. Ama onu da hiç sevmiyor değilim.

En korktuğun fnaf karakteri:
Aslında bence pek korkunç değiller ama oyumu eleanor a verebilirim.

En sevdiğin fnaf oyunu:
Fnaf 4 sanırım... ama emin değilim...

En nefret ettiğin fnaf oyunu:
Yahu bence hepsi güzel ama seçecek olursam 3 olurdu. Aga hiçbirşey göremiyorum... ama o da güzel.

En sevdiğin fnaf shipi:
Ben aslında fazla ship seven biri değilim ama seçmek zorunda olursam fangle ve ya yenbit diyebilirim glb...

En nefret ettiğin ship:
... hmm... oyumu chris x Michael a veriyorum... yoksa william x glichtrap a mı versem? Bilemedim ki şimdi... yahu tüm shiplerden nefret ediyorum aslında.

Fnafta senin yaptığın en cringe şey neydi?
... bunu söylemekten utanıyorum ama... fnafa ilk başladığım vakitlerde spring bonnie x boonie shiplemiştim... bunu her hatırladığımda ölmek istiyorum...

Hiç fnaf için bir karakter yaptın mı?
Yaptım. Rp yapmak için bir karakter yapmıştım.

Fnafta sana en garip gelen bilgi neydi?
Ballora hakkındaydı. Gailba 3. Gecede ona fazla şok verildiği için şovda tüm animatroniklere çarpmış ve bir kız çocuğunu eteği ile öldürmüştür.

En sevdiğin fnaf müziği?

Hmm... karar veremem aq. Hepsi harika ama bu aralar en çok dinlediğim left beheind ve count the ways.

Daha bir şey kalmadı glb...  o zaman bne gg.

fandom boşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin