...Tatil...

62 0 0
                                    

Okuldan geldikten sonra ayakkabılarımı çıkarıp çantamla birlikte bir köşeye koyduktan sonra hızlı bir şekilde odama çıktım. Bizim sınıf ve denizde dahil buluşucaktık ve rengin beni almak için on dk içinde gelcekti hıp hızlı hazırlandıktan sonra hafif makyajımı yapıp renginin beni almasını beklemeye başladım. Huzurlu bir şekilde yatağıma uzandım ve beni okulda öpen çocuğu düşünmeye başladım.aradan 2 hafta geçmişti ve hiç gözükmemişti. Onun bizden büyük olduğuna emindim ama benden ne istemişti. Onu tanıdığımı söylemişti. Acaba beni yıllardır takip eden bir sapıkmıydı. Evimiz iki katlıydı ve benim odamın penceresine sanki biri taş atıyodu. Perdeyi çektiğimde kimse yoktu. Aşağı bahçeye inip büyük bir merakla çitlere doğru yaklaştım kimse yoktu evdede kimse yoktu. Hızlı bir şekilde biri benim ağzımı tutup sırtına almıştı ve içeri doğru ilerliyoduk. En sonunda benim odama vardık ve beni yatağımın üstüne atıp yatağımın başlığına beni kelepçeledi.büyük ihtimalle babası polisti yada büyül bir sapıktı. Ona doğeu ağlayarak baktığımda başında sweatshirt'tünün kapşonu vardı ve arkası dönüktü.

"Sen kimsin" dedim ağlamalı ve korkmuş bir ses tonuyla.Bana dönüp kendini gösterdiğinde bu oydu.Önceki yaz tatilinde tanıştığım babası polis olan Serkandı. İyide beni nasıl bulmuştu o İzmir'deydi bense İstanbul'daydım.

"Sen o- " lafımı bitirmeden ağzımı kapayıp;

"Ewet ben oyum" dedi.

"Şimdi eğer sessiz kalırsan elimi ağzından çekerim ama eğer bağırırsan napıcamı sen düşün" dedi. Usulca kafamı salladım.

"Ne istiyosun benden"

"Senden benim olmanı iatiyorum" tam o sırada içerden " Minaa" diye bir ses geldi. Bu rengindi. Hemen serkana yatağımın altına girmesini istedim ve hala elim bağlıydı ama vakit yoktu nerdeyse rengin odama varmıştı.

"Boşverr" diyerek yatağımınaltına girmesini sağladım.rengin içeri girdiğinde.

"Noldu sana niye kendini bağladın asosyal arkadaşım" dedi.

"İsteyerek yapmadım heralde bizim yan komşunun küçük oğluyla poliscilik oynuyoduk beni buraya bağladı kaçtı" dedim. Serkanın gülme sesleri geliyodu alttan. Renginde o arada hala olayı çözememiş bebek gibi kelepçeyle uğraşıyodu. Çözdükten sonra bir şekilde renginin odamdan çıkmasını sağladım.ve serkanın yatağımın altından kalkmasını emrettim. Elinde özel günler için sakladığım tangamı görünce utancından yerin dibine girdim.

"Bakir değilsin anlaşılan"

"Hayır salak bakirim özel günler için saklıyodum ben onu". Bana pis bir sırıtmayla gülerek "Peki" dedi. Ona penceremden atlayıp burdan gitmesini söyledim. Beni dinlemeyerek çalışma masamın sandalyesine oturdu ve bana takmıyorum seni biçiminde bir "Hayır" dedi. Venim onu burdan çıkarmam lazımdı.

"Çık dedim sana"

"Belki bir şartla"

"Neymiş o şart"

"Beni bir kere öpmen lazım"

"Hayır seni salak böyle bir şey olmicak"

"Hııım öylemi bende gitmem o zaman"

"Off tmm ama yanaktan"

"Peki" dedi usulca. Tam yanağından öpücekken kafasını çevirip dudağından öpmemi sağladı. İtip hemen odadan çıkmasını söyledim ve öylece hiçbirşey demeden çıkıp gitti bende renginin yanına geri döndüm.

"Nerdesin mina ağaç oldum kök saldım burda"

"Tamam be geldik". Evden çıkmak için kapıya yöneldiğimizde emirle deniz arabayla bizi alamaya gelmişti.ikisiylede selamlaşıp arkaya oturduk. Deniz benim yanağıma ufak bir öpücük konudrdu neden bunu yaptığını anlamasamda gülücüp atıp yola koyulduk. Normalinde bara gitmemiz gerekiyodu ama biz kumsala gelmiştik ve kimse yoktu sadece biz vardık. Deniz beni arabadan indirdi ama rengin ve emir inmemişti birşey olduğunu hemen anlamıştım zaten ama yinede çaktırmadım ve denizle kumsala doğru ilerlemeye başladım.

"Nasılsın güzelim iyimisin"

"Bilmiyorum başka yere gidicez sanıyordum"

"Olsun bebeğim burasıda güzel değilmi"

"Sen bana sarkıyomusun?" kesinlikle bana sarkıyodu eminim bundan

"Bilmem"

"Eğer bana sarkıyosan ben seni sevmiyorum"

Ahh hadi ama ona deliler gibi aşıksın.

Susarmısın iç ses!!!

"Hımm öylemi ben seviyosun diye biliyodum" diyip beni kendine çekti ve öpmek için hazırlanırken biri denizi boynundan tutup boğarcasına konuşuyordu "Birdaha ona dokunduğunu görürsem o elini kopartır köpeklerime veririm anladınmı beni" dedi ve bu serkandı. "Naptığını sanıyorsun sen o benim sadece arkadaşım ve bu seni ilgilendirmez" dedim ve dudaklarıma çatık kaşlarıyla yapıştıve beni delirmiş gibi öpmeye başladı.

"Şimdi sen beni ilgilendiriyomuymuşsun he küçük prenses"diyip yerde nefes almaya çalışan denizin karnına tekme atıp gitti. Ben denizin başına eğilirken uzaktan şaşkınlıkla seyreden emir ve rengine dönüp gelmeletini söyleyen bir el işareti yaparak yanıma çağırdım. Denizi evine bıraktıktan sonra şuan iyi değilsin ama konuşmamız lazım diyip yattığı yatakktan kaldırdım ve oturur pozisyona getirmeye çalıştım ve konuya girdim.

"İyiliğin için söylüyorum benim peşimi bırak" yorgun ve acı içinde hisseden ses tonuyla konuşarak

"Nedenmiş o " dedi. Anlatmaya başladım;

"Benim önceki sene yaz tatilinde tanıştığım bi çocuk vardı. Bana galiba aşık olmuş taa İstanbul'a kadar peşimden gelmiş ve beni takip etmeye başlamış. Okul tatil olmadan 2 hafta önce beni okulun tuvaletine zorla götürüp öptü ve biz buraya gelmeden öncede bahçede beni sıkıştırıp kucağına alarak odama götürüp yatağımın başına kelepçeyle bağladı. Bu arada babası polis.işte benim yarı tatilim bu pislik yüzünden b*k gibi geçti. Ondan dolayı benden uzak dur." diyip odasının kapısını kapatarak çıktım dışarıda beni bekliyen yeşim ve emire doğru gittim ve bana hiç soru sormadan evime bırakmalarını istedim. Eve geldiğimde kimseye bişey demeden odama çıkıp kapıyı kapadım ve uzanarak ağlamaya başladım.

Hayatımın YazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin