Annemin " hadi kızım okula gitme vakti " sesiyle uyandım. Üstümü giyinip hafif makyajımı yaptıktan sonra aşağı indim. Kahvaltı yapmak için beni bekleyen abim annem ve babamın yanına doğru ilerleyip "günaydın" dedikten sonra herzamanki yerime oturdum.
Abim:
"Bugün özel bi gün heralde baksana yüzü gülüyo bunun" dedi.
"Hııı çok komik"
Dedikten sonra kahvaltıma geri döndüm. Telefonumun titremesiyle irkildim. Mesaj gelmişti. En iyi arkadaşım Rengin'di bu.
"Hadi hazırlan kapıdayım"
"Ok"
Yazdıktan sonra anneme "eline sağlık deyip" babmı öptükten sonra abime "senle sonra görüşücez" işareti yaptıktan sonra renginin yanına gitmek için çıktım.
"Hadi kızım nerde kaldın"
"Geldim patlama"
"Off tmm tmm"
Dedikten sonra, binmesinden nefret ettiğim sarı okul otobüsüne doğru ilerleyip içine girdik ve deliler gibi aşık olduğum denizii gördüm.
Bana:
"Selam mina nasılsın"
"İyi sen nasılsın"
"İyi yanıma oturmak istermisin"
Şaşırmıştım onun yanında hep yelloz karabiber ebru otururdu sevgiliydiler ve bugün yanında oturmuyodu.
"Ebru oturuyodu orda ama"
"Boşver onu"
"Noldu"
"Yolda anlatırım"
"Peki"
Diyerek yanına gectim.yol boyunca hiç konuşmadı. Okula geldiğimizde bizim sınıfın matrağı olan emir renginle beni karşıladı. Sınıfa doğru yürürken
Emir:
"Biliyomusun denizle ebru ayrılmış"
Şaşkın bir ifadeyle bakan ben hem şok hemde sevinç yaşıyodum.sınıfa tam girerken kolumu çekip tuvalete beni çekip götüren birini gördüm.
Ama arkası gözüküyodu ve bizden büyük gibi duruyodu.
"napıyosun sen be sen kimsin"
"Sen beni bilirsin"
Tuvalete varmiştık tam ağzımı konuşmak için açıcaktımki dudaklarıma yapıştı ne kadar itsemde başarısız oldum.sanki benim kendisini görmemi istemiyordu.ve dudaklarımı bırakıp kaçtı.büyük bir şaşkınlıkla bana bakan renginin ve emirin yanına doğru ilerledim.
"Noldu" diye sordu rengin. Emirde "Kimdi o ağzını burnunu dağıtıcam" dedi. Bende "Sorun yok" diyerek yetiştirdim onları ve sınıfa geçtim.hocamız duyuru yapmak için hazırlanıyodu.
"Ewet çocuklar yaz tatiline 2 hafta kaldı."
Emir;
"Hocam ödev vericekmisiniz" diye sordu emirle rengin yan yana oturuyolardı bende emirin arkadaki sırada inek demirin yanında oturuyodum. Onun kim olduğunu düşünürken doğal olarak derste dinleyemiyordum. Emine hoca beni fark etmiş olmuş ben hala düşünürken başımı tıklatan biri yüzünden yarı uykuya dalmış gözlerimi açtım ve emine hocayı gördüm.tüm sınıf bize bakıyordu.
"Minaa uyan kızımm"
"Efendim hocam"
"Kalk diyorum" pislik kabaa.
"Taamm hocam ben burdayım"
Hoca bana şaşkın şaşkın bakarken ben yine dalıp o çocuğun kim olduğunu düşünüyodum.
Okul bittii 2 hafta geçtii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Yazı
Fiksi RemajaMerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitp yazışım olduğu için heyecanlıyım ama ortaya güzel bişey çıkacağına inanıyorum.