Öncelikle bu bölümü geç yazdığımın farkındayım.Bu sene derslerime odaklanmam gerek.Üzgünüm.Zaman buldukça yazıyorum.Okuduğunuz için teşekürler.^^
Pazar günümü dershanede Ece'yi düşünerek geçirmemek için etrafıma göz attım.(Allahım sana geliyorum *.* o boy ne öyle)
Gözüme uzun boylu bir çocuk takıldı.Acayip yakışıklıydı.Bildigin çocuk benim ona baktıgımı farketti ama bir sey yapmadı.(Çocuk zaten kuul -.- tek takılıyor tam bir bad boy jsjs)
Artık dershanede zaman geçirebilecegim bir şey bulmuştum.(oleeey jsjs)Hemen o çocugu Selin'e anlattım. ^^
Hemen çocuk hakkında bilgi öğrenmek için tanıyor olabilecegim arkadaslarıma sordum.Fakat ismini bilmedigim için "uzun" diye itaf ediyordum.
*******
Ve uzun bir aramadan sonra ismini buldum."Sercan" *.* ne güzel bir isim öyle.Tenefüslerde tabiki de ona baktım. :3
Eve geldim.Üzerimi degistirdikten hemen sonra yatağıma uzanıp elime telefonumu aldım.Bir sürü bildirim vardı.Tek tek cevap verdim.Sonra yemek yemeye gittim.
Masa sessizdi bugün.Sessizce yemegimi yiyip odama geçtim.Bu sene benim için sıkı bir dönem oldugu için 1-2 saat test çözmeye karar verdim.
******
Testten başımı kaldırdığımda saat 10 olmuştu.Benim için bugünlük bu kadar sosyallik yeter bence.Hemen bir elime telefonu digerine ise tableti aldım.Arkadaslarimla biraz konustuktan sonra tablette oyun oynadım.
Saat gece yarısını geçmişti.Ve benim uykum yoktu.Twitter ve facebooka girdim.Ve biriyle konusmaya başladım.Iyi birine benziyordu.Tanıştık ve tam benim kafa dengimdi.
-"Dershaneye gidiyor musun?"
+"Malesef. -.- sen?"
-"Evet hangi dershane"
+"Final -.- sen :D ?"
-"Oha bende final jsjs"
Ve üstelik aynı dershanedeydik.