Öncelikle ilk bölümün kısalığı için hepinizden özür dilerim.Daha ilkten sizi sıkmak istemedim.Okuduğunuz için teşekkürler..
Okulda yaşananlardan sonra yatağıma kendimi zor attım.Annemgil evdeydi o yüzden onların duymaması için sessizce ağladım.Aklımda niye böyle davranıyor diye düşündüm ve o an ki patlamayla Ece'ye mesaj attım.Bugün yaşananlardan dolayı benden özür diledi.Ve tabi bende hemen kabul ettim.(Ben böyleyim aptal gibi bugün bana yaşattıklarını unutup hemen barışırım.)
**********
Şuanda tam 1 saattir konuşuyoruz.Rekor bu * .*Ece uzun bir aradan sonra bana içini döktü ve Ayça'yla tartışmışlar.(Ìnana biliyor musunuz nefret ettiğim kız için ağlıyor :( )Ben de kardeşimin ağlamaşına dayanamayıp Ayça'ya mesaj attım çünkü her şeyimi ağlatmıştı.Kavga ettik.Ve bu gece Ece hep yanında olacağım kardeşim diye söz verdi.Bunun verdiği mutlulukla huzurlu bir şekilde uyudum.
******************************************
Bu sabah mütüş bir şekilde uyandım.Her zamanki gibi ' bugün çok güzel olacak' dedikten sonra hazırlanmaya başladım.Bugün ayrıca okul çıkışı Selinlere gidecektim.
Selin benim 2 senelik kardeşim.Cidden onu çok seviyorum.O çok farklı ve ayrıca 2 sene önce Ece'yle uzun bir süre küs kaldığımda yanımda sadece o vardı.
***********
Okula geldiğimde Ece direk benim yanıma geldi.(Mutlu oldum tabiki kim olmaz ki)Beraber takıldık eskiden ki gibi....Bana anlatamadıklarını anlattı,ben anlattım yani mükemmel bir gün geçirdim sayesinde.
Eve gelip yemek yeyip biraz dinlendikten sonra üstüme açık mavi gömlek altıma ise yırtık siyah kotumu giydim.Ve evden çıkıp Kitapsana doğru yürümeye başladım.(Buluşmaya çok zaman vardı bu arada ben de kitap okumaya bayılırım.Kitapsana da yeni bir kitap ve güzel bir film almak için gidiyordum.)
Yolda o kadar tatlı çocuklar var kii.Dibim düştü hepsine....Kitapsananın kapısının yanında yavru bir köpek gördüm ve hemen yanına gittim.O kadar tatlı kiii Allahım...Biraz sevdikten sonra kitap ve film almaya girdim.
O kadar çesit var ki kararsız kaldım.Ama kitap olarak aklımda bir şey olduğu için direk aldım.(Easther Earl-Bu Yıldız Asla Sönmeyecek.)Filmi de seçtikten sonra yürümeye devam ettim.
Biraz yürüdükten sonra sonunda evlerine ulaştım.Evleri o kadar güzel di ki bakakaldım.Selin'e de bunu söyledim.
***********
Annesiyle biraz konuştuktan sonra odasına geçtik.Derstleştik...eğlendik....kitap okuduk....müzik dinleyip dans ettik....film izledik.....
Telefonum bir anda titredi.Annemden mesaj gelmişti.'Irem geç oldu artık eve gel.' Tam bir anne işte jsjs
Annemi arayıp çıkıyorum dedikten sonra Selin ve annesiyle vedalaşıp evden çıktım.Hava karanlık olduğu için otobüse binmeye karar verdim.
Otobüs doluydu o yüzden ayakta kaldım.Tam 'müsait bir yerde' diyecektim ki ani bir fren yaptı.Ve az kalsın düşüyordum.Otobüstekiler güldü ve utançla indim.
Eve gelene kadar hepsini unuttum ve yüzüme :) gülümseme yerleştirdim.
***********
Annemgil yemegini yemislerdi.Ben de aç degildim.Biraz ders çalıştıktan sonra kendimi yataga fırlattım.