Ráno se Harry probudil s tichým povzdechnutím. Amy měla svoje dlouhé nohy za jeho hlavou. Neměl nejmenší tušení, jak se zvládla takhle zkroutit. Říkal si, že kdyby měl třeba čivavu, určitě by se nebudil takhle. Ale co může chtít od psa, který má 68 centimetrů a 54 kilo? Když ji zachránil, věděl že bude veliká. Jen netušil, že se naučí spát v jeho posteli.
Netušil toho víc. Amy byla schopná si otevřít všechny dveře a skříňky v bytě. Když zjistila že jsou dveře zamčené, začala je okusovat. Jako kdyby věděla, že se jednou musí prokousat skrz. To byla její oblíbená činnost. Jednou, když si šel Harry dát vanu a chtěl mít klid, otevřela mu dveře a skočila za ním do napěněné lázně. Od té doby se Hazz vždy zamykal, ale stejně neměl klid, protože slyšel, jak se ta chlupatá obluda snaží prokousat za ním.
Taky moc ráda vyjídala obsah skříněk v kuchyni. Jednou, když se Harry vrátil z práce, našel svou spící dogu v kuchyni, přičemž jí z tlamy ještě koukal obal od sušenek. V tu chvíli se bál, jestli jí to nemůže nějak ublížit. Ale když se mu později večer pozvracela pod nohy, chtěl jí ublížit on sám.
Takových příhod bylo spousta. A Harry už vážně nevěděl kudy kam.
Přece ho Amy nemohla vláčet za sebou na vodítku pokaždé, když viděla jiného psa, nebo veverku.
Když se kudrnáč vyhrabal z postele, Amy se na něj jen uraženě podívala, protože ji nechal v posteli samotnou. Harry se jen uchechtl a šel se do koupelny zlidštit.
Ráno nechával dveře do koupelny otevřené, protože chtěl na svou společnici vidět. Už se mu totiž několikrát stalo, že za dobu, kdy si čistil zuby, zvládla roztrhat polštář a peří bylo po celé ložnici.Po ranní hygieně se oblékl do sportovních legín a kraťasů, sice byl konec ledna, ale to mu nijak nepřekáželo. Pak vzal Amy na vodítko aby ji mohl vyvenčit. Do kapsy od bundy si hodil jen klíče a peněženku. Po cestě se chtěl zastavit v pekárně pro čerstvé pečivo, které si dával k snídani skoro každý den. Když seběhli schody z pátého patra, Harry se ještě podíval do schránky, jestli mu nepřišel nějaký dopis. Ve schránce byla obálka, kterou si dal do vnitřní kapsy bundy. Pak už s Amy vyrazili do chladného londýnského rána.
Harry bral svou čtyřnohou krásku do nedalekého psího parku, ale už ji nepouštěl z vodítka, věděl totiž moc dobře co by se stalo. Takovou chybu, jako pustit Amy na volno, už nikdy nezopakuje. Jednou ji nechal proběhnout a ona se odvděčila útěkem. Harry ji hledal 6 hodin. Když ji našel, byla celá od bláta a šíleně páchla, takže kdo ví, jestli to vážně bylo bláto. Když ji doma dostrkal do vany a snažil se ji umýt, dívala se na něj, jako kdyby jí sebral mrtvého ptáka, kterého ulovila. Což se mimochodem taky stalo.
Z ranního venčení se vrátili asi za hodinu a půl. Hazz šel udělat snídani jak pro sebe, tak pro Amy. Občas si říkal, že se jeho fenka stravuje líp než on sám. Každý den jí připravoval vyváženou stravu s čerstvým masem, zeleninou, ovocem a suchým krmením. Za její granule utrácel víc, než za svoje jídlo. Ale věděl, že díky tomu bude Amy zdravá, šťastná a krásná. Její srst se nádherně leskla a Harry byl náramně pyšný, že se v ulicích ukazuje s tak nadherným psem. A měl pravdu, Amy mu mohli všichni jen závidět, byla by dokonalou psí slečnou, kdyby se uměla chovat.
Ale i to už se mělo brzy změnit. Harry si vzpomněl na včerejší plán na převýchovu té příšery, která měla momentálně zabořenou celou hlavu v misce s její ranní porcí žrádla.
Došel si pro notebook a znovu našel stránku centra, kde z Amy udělají poslušnou fenku. Našel si číslo, zhluboka se nadechl, vydechl a stiskl tlačítko VOLAT.
Po pár vteřinách se z telefonu ozval rozespalý hlas.
L: „Prosím, Louis Tomlinson u telefonu, jak vám můžu pomoct?”
H: „Eh uhm dobré ráno, víte, včera jsem se díval na stránky vašeho centra a asi bych potřeboval vaši pomoc.”
L: „Dobře, vy jste z Británie?”
H: „No a-ano. Proč s-se ptáte?”
L: „Ptám se, protože mám čím dál častěji zájemce z jiných částí světa.”
H: „Uh no to jsem nevěděl. Já, já jsem přímo z Londýna.”
L: „Výborně, můžeme si domluvit schůzku abych viděl co se dá dělat. Potřeboval bych toho pejska nejdřív vidět, jak se chová v domácím prostředí. Šlo by to?”
H: „Jo, ehm, to by určitě šlo, ale je to fenka, Amy.”
L: „Dobře, tak fenku. Ještě mi povězte co je Amy za rasu a kolik jí je.”
H: „Německá doga a je jí dva a půl. Asi.”
L: „Člověče, vy si pořídíte psa a ani nevíte kolik mu je?”
H: „No n-no, když ona ona ona je ehm, no já ji zachránil když byla byla ještě stěně, veterinář tvrdil že že jí může být tak do tří čtyř mě- měsíců.”
L: „Ježiš pardon, moc se omlouvám, jsem idiot, to jsem netušil, je to od vás moc šlechetné, že jste si ji nechal. Ještě jednou se moc omlouvám, nechtěl jsem vás vyděsit nebo znervóznit.”
H: „V po-pořádku, nic se neděje.”
L: „ Ještě bych potřeboval vědět na co se tak mám připravit. Zachránění pejsci bývají bojácní a zakřiknutí, je to tak?”
H: „Asi asi ano, ale Amy je naprostý opak, vůbec mě nechce poslouchat, dělá si co chce a já už ji přestávám zvládat.”
L: „Oh, no dobře, takže na kdy domluvíme tu schůzku?”
H: „V pondělí ve středu a v pátek bývám v práci, ale ostatní dny mám home office.”
L: „Výborně, takže bychom se mohli sejít třeba hned ve čtvrtek?”
H: „Určitě, děkuji mockrát.”
L: „Neděkujte, zatím jsem nic neudělal. Adresu mi můžete poslat do zprávy. A s kým to vlastně mluvím?"
H: „Jmenuji se Harry Styles, omlouvám se, že jsem se nepředstavil.”
L: „Nic se neděje Harry, hlavně nezapomeňte poslat adresu. Na hodině se domluvíme ve zprávách.”
H: „Nashledanou”
L: „Mějte se, budu se těsit.”
Harry byl z hovoru dost nesvůj. Už jen proto, že mu Louis vynadal, že neví přesně, kolik je Amy. Potom se sice omluvil, ale Hazz byl stejně vyděšený. Uvědomil si, že musí Louisovi, vlastně panu Tomlinsonovi poslat adresu. Až teď ho napadlo, co když je to nějaký masový vrah co se vydává za kynologa a přijde ho zabít. Je normální brát si adresu od cizích lidí? Ale vždyť mu to vysvětlil, chce Amy vidět v domácím prostředí.
Pro: Mr. Tomlinson
Grove road 300
5 patro
Dveře tu jsou jen jedny :)
Od: Mr. Tomlinson
Dobře. Bude vám vyhovovat, když přijedu ve tři odpoledne? :D
Pro: Mr. Tomlinson
Určitě bude. Děkuji.
Od: Mr. Tomlinson
Budu se moc těšit ;)
Ahoj.
Harry se rozhoupal a zavolal Lousovi kvůli Amy. Co mu Loui řekne, až uvidí, že Amy neposlouchá a Harry na ni jen bezmocně kouká?
Doufám že se kapitola líbila. Za hvězdičky a komenty budu neskutečně ráda. A jestli se vám zatím příběh zamlouvá, můžete ho doporučit kamarádkám, kamarádům, aby se dostal mezi víc lidí ❤️
A. 🐾
ČTEŠ
Amy (L.S.)
FanfictionHarry má fenku Amy, se kterou si už neví rady. Dělá mu naschvály a upřímně si to užívá. Co se stane, když zavolá do výcvikového centra, kde pracuje vyhlášený kynolog Louis Tomlinson?