Sevmeyi bilmiyorum sen yokken insanlari..
Ask bazen asla sahip olamiyacagin birini sevmektir...
Saatler gecmiyor hala ne yazacagimi bilmiyordum kuzenime mi yaziyim yoksa ona mi hersey allak bullak olmustu radiodan gelen kisik sesli sarkilarise iyice kafami karistiriyordu en sonunda kuzenime kuzen hic sordum facebookta gordum ole busraya ise bende. sende leylanin en iyi arkadasisin olemi yazdim gonderdim allah kolaylik versin heycanli bekleyisler yine baslamisti zaman akmaz olsada nihayetinde ankaraya gelmistim seyehat listesinde adimin yazmadigini fark ettim bu iyi birseydi cunki izinliydim ne zamandir bekledigim izin nihayetinde gelmisti sanslimiydim hakkatten tamda kafamin karisik oldugu zaman a izin gelmisti bilgisayar busra ve ben nihayetinde ucluye tam anlamiyla bir olacaktik ASTİ de gordugum bir kac arkadasla sohbet ederken mesaj gelmismi gelmemismi telefonun titredigini hissediyor ancak takmiyordum olesiye gulmekten hic bir sey umursamiyordum metroya bindigimde telefonu elime aldim ve internetin cekmemesi nedeniyle gelen mesajlara cevap veremiyor elimde olan 14 dk yi ne cavap yazacagimi dusunerek geciriyordum kuzenimden gelen mesaja atilacak cevap kolaydi tamam kuzen tanismanizi isterdim ayni sen ya gormen lazim diye yazmisti harbimi ya sikinti yok geldigimde tanisiriz isallah yazdicaktim "senle ayni " kelimesine baya bir takilmistim bir yandanda havalara ucuyordum cunki iyi anlasacagimiz belliydi ve busradan gelen mesaj ewet o benim kardesimden otedir cok suguk ya ben bolemiyim ki die dsundum ama bende daha yeni tanigim birine bu kadar soguk oldumu anladim 14 dk dolmustu eve gecmistim ama hala ne bir yazi yazamamistim konusma bitmisti sanirim hersey bu kadardi yazmaaya cesaret edemiyordum bir yandanda serseri asiklar gibi her dk biseyler yazip biktirmak ve kendimi cok yanlis tanitmak istemiyordum saatler geciyor yaptigim hicbir seyden zevk almamaya baslamistim facebook u acip acikmi diye bakiyor geri kapatiyordum oyun oynuyor ken bile o gozler aklima geliyor muzik dinlerken ahenkte dans eden saclari aklima geliyordu yatma zamani gelmisti yorulmus ve uykusuzdum yataga uzandigimda neyse konusmayiz herakde yada yazarim yarin ya bisey bulur die dusunurken gozlerim kapanmis derin bir uykuya dalmisim uyandigimda saat 10 du nasil olsa yolum yoktu gun benimdi gozlerimi yari acik yari kapa sekilde telefonua diktim ya gozlerim bana oyun oynuyordu yada busra mesaj atmisti iyice gozllerimi ovaladim yuzumu yikamadan telefonu almis ve mesaji okuyordum mesajda sole yaziyordu...