yasadiginnn sehirde benim firtinam mi kaldi

41 2 0
                                    

                                           Ey deli karadeniz...  

           Yasadigin sehir ne kadar sansli kim bilir sesini gokyuzu zanneden kuslar bili vardir...

Ilk goruste ask mi dedi biri ben onu gormeden sevdim. Hani bazen bir seyi anlatirken kelime bulamassin ya hani tabu oynarken yasak kelimeleri kullanasin gelir ama kullanamassin ya iste o karenin icinde onca insanin olmasina ragmen sadece seni goruyordum mal gibi bakiyor ne diyecegimi bilmiyordum ama o gun ki gulusumu mal gibi bakisimi hala hatirladikca mal gibi guluyor eski gunler diye ah cekiyordum nihayet malliktan cikip kendimi toparladim ve konusmaya basladim .

B: kim gelmis ya vay serefziz benim geldigimi duymus
Bü: ahaha nasilsin ne zaman geldin ?
B:sabah indim ya iyim iyi siz nasilsiniz napiyorsunuz ?

Yillardir gormedigin bir arkadasinla muhabbet eder gibi sohbet ediyor muhabbetler uzadikca ortak yanlarimiz ortaya cikiyor ruh ikizimle muhabbet ediyordum gozlerindeki bakislar beni kendine bagliyordu koruma kiskanma duygularida coktan tavan yapmisti disardanda cok belli oluyor bana gelen sacama sapan sorularin onune gecilemiyordu

Hamza : siz busra ile cikiyormusunuz ankarali usak
B: sacmalama ya o benim arkadasim sadece
Hamza: iyi bakalim

Ne yapacagimi bilmiyordum biraz dusundukten sonra eger ibreyi baska yere cevirerek sorulardan kurtulup busraya acildiktan sonrada nasil olsa herkez ogrenecekti benim yaptigim en buyuk hata buydu sanirim ibreyi baska yere cevirmek iste o zaman sevcani oyuna aldim sevcan sarisin mavi gozlu alimli saf bir koylu kizi iste ben o zaman oyle saniyordum tabi olanlar rakip i ni yada kullanacagin adamlari hic bir zaman kucuk gormemeyi ogretiyor zamanla ...

                    ARKADASLAR YORUMLARINIZI BEKLIYORUM ONA GORE YAZMAYA DEVAM EDECEGIM...

kahramanın sen oldugu bır romanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin