"Cameron Dallas!" skríkla som na celú kaviareň a všimla som si ako sa na mňa Harry , Curtis , Matt a Kid pozreli.
"Mellanie!" skríkol Cameron a roztvoril náruč. Okamžite som sa rozbehla za ním a skočila som mu do nej. Pevne sme sa obímali až pokým mi neblislo v hlave to , že ma oslovil mojím menom.
"Odkiaľ poznáš moje meno?"odtiahla som sa od neho a pozrela sa mu do očí.
"Preliekol som sa" povedal Nash ktorý sedel za nami. Pozrela som sa naňho a zasmiala som sa. Mal takú zlatú nevinnú tváričku.
"Poď si sadnúť" potiahla som Camerona za ruku a posadila som ho na stoličku ktorú som zobrala z vedlajšieho stola.
"Gemma prosím si papier!" skríkla som na Gemmu a tá ku mne prišla. Vytrhla papier z jej bloku a podala mi ho aj spolu z perom.
"Podpis?" spýtal sa z úsmevom na perách. Prikývla som a podala mu papier aj z perom. Podpísal sa mi naň a vrátil mi ho naspäť.
"Ďakujem" vyčarila som detský úsmev a papier si schovala do vačku.
"Mell poď sem nachvíľku" počula som ako na mňa volá Harry. Zosadla som zo stoličky a išla za ním a ostatnými chalanmi.
"Áno?" spýtala som sa ho z úsmevom keď som prišla pri ich stôl.
"Kto to je?" spýtal sa a otočil sa na Camerona. Potom sa otočil na mňa a pozrel sa na moju prekvapenú tvár. On nevie kto je Cameron Dallas?
"Ty nevieš kto to je?" prekvapene som sa spýtala a ukázala na Camerona ktorý sa tam smial spolu s Nashom.
"Nie neviem" zavrčal a ja som prekvapene nadvihla obočie.
"To je Cameron Dallas" povzdychla som si a prekrútila som očami.
"Je zadaný?" opäť zavrčal a ja som nadvhila obočie.
"Nieje , vlastne prečo ťa to zaujíma?" opýtala som sa a rozhodila som rukami okolo seba. Z tohto nevznikne nič len sprostá hádka.
"Vieš sestrička mal by sa o to za ..."
"Teba som sa nepýtala" povedala som Mattovi hnusným hlasom a svôj pohľad presunula do Harryho očí.
"Myslíš si že by som ťa s ním podviedla?" narovinu som sa spýtala a čakala som na odpoveď. Tá však s Harryho ústa nevychádzala tak som sa zamračila a v mojích očiach sa blisol smútok.
"Fajn , dávam ti na starosti Ellie , odchádzam" povedala som a rýchlym krokom som odišla z kaviarne. Počula som ako skoro všetci kričia "Kam idem" a aby som "zastavila". Samozrejme som ich nepočúvala a momentálne už sedím vo svojom aute úplne nasratá.
Ako si mohol myslieť hento do riti? Predsa sme spolu už strašne dlho a on si myslí že po toľkých rokoch by som ho len tak podviedla? Veď ho predsa milujem do riti!
Zrazu mi vedľa na sedadle zavibroval mobil čo znamenalo že mi došla SMS. Zaparkovala som pred naším domom a zobrala som do rúk mobil. Odblokovala som ho a začala čítať -
Čo sa stalo? Prečo si odišla? - Chris
Nasral ma Harry .. - Mell
Ako ťa nasral? - Chris
Nechcem to rozoberať cez telefón , zajtra sa stretneme :) - Mell
Okay , zavolám ti :) - Chris
Zablokovala som mobil a vyšla som z auta , následne som ho zamkla a vošla som do domu. Vyzula som sa a prešla som do obývačky. Ľahla som si na gauč a zapla som si televízor.
Pomaly som zaspávala ale zrazu mi opäť zavibroval telefón. Odomkla som ho a pozrela som kto mi píše.
Prepáč mi to zlatko .. Už sme s Ellie na ceste domov - Harry
Ok. - Mell
Odpísala som mu a mobil som zase zablokovala a položila ho na nočný stolík. Postavila som sa z gauča vypla som televízor a odišla som hore do spálne. Prezliekla som sa do pyžama a zababušila sa pod perinu. Zapla som si televízor čo máme tu v spálni a pohodlne sa usadila. Mala som štastie pretože práve ide Harry Potter. Som jeho veľká fanúšička. Vlastne ako vidím ja som fanúšička každého.
Pokojne a z úsmevom na perách som pozerala keď som z dola počula buchnutie dverami a nakoniec hlasný buchot hore schodmy. Zrazu sa rozleteli dvere a v nich stála Ellie.
"Mami!" zakričala a rozbehla sa ku mne. Skočila na mňa a ruky mi obmotala okolo krku. Potichu som zakňučala kedže to bolelo , a tiež som ju objala.
"Prečo si odišla?" spýtala sa keď sa odomňa odtiahla a hlavičku si položila na moju hruď.
"Bolo mi špatne" povedala som čo mi prvé napadlo a trošku sa usmiala aby to bolo viac dôveryhodné. Nechcem aby Ellie vedela o tom že sme sa pohádali.
"Aha ,a už ti je dobre?" spýtala sa a trošku sa pomrvila.
"Už áno" ubezpečila som ju a usmiala sa.
"Ocko povedal že mám ísť do sprchy tak bežím" zasmiala sa a vybehla z izby smerom do kúpelne. Tiež som sa zasmiala a to už do izby vošiel Harry.
Sadol si na svoju stranu postele a pozeral sa na mňa. Ja som mala pohľad sklonený k svojím rukám.
"Prepáč mi to láska" povedal sklesnutým hlasom a ja som sa naňho pozrela.
"Má tento vzťah ešte vôbec cenu keď mi neveríš a podozrievaš z takých hovädín?" spýtala som sa ho na rovinu a Harrymu sa strachom rozšírili zreničky.
"Má , áno zlatko má .. Ja ti verím a z ničoho ťa nepodozrievam len si ma tým proste zaskočila tak som stratil slová" povedal a chytil ma za ruku. Odtiahla som sa od neho.
"Jasné" zasmiala som sa a pokrútila som hlavou.
"Ver mi , milujem ťa .. nedokázal by som ťa opustiť a rovnako milujem aj svoju dcéru" opäť ma chytil za ruku ale teraz som ju neodtiahla. Pozerali sme sa navzájom do očí a ja som rozmýšlala či mu odpustiť alebo nie. Mozog kričal "Neodpúšťaj mu!" ale srdce "Odpusť mu!". Myslím si že sa budem riadiť srdcom.
Usmiala som sa na Harryho a svoje pery som priložila na tie jeho.
"Verím ti" šepla som pomedzi bozky a následne sa usmiala načo sa Harrymu na tvári takisto vyčaril úsmev.
Ahojte
Tak na začiatok prepáčte že dlho nebola časť ale bola škola a nestíhala som prepáčte mi to vážne. Povedala som že tento príbeh bude už iba romantický ale tak viete ako je to vo vzťahoch . Musia tam byť aj nejaké hádky. Tak som sem jednu malú dala :) Báli ste sa žeby sa rozišli? Myslím si že tí dvaja zalubenci sa nikdy nerozídu :) Thats all.
Čo hovoríte na časť?
COMMENTS AND VOTES
Ďakujem :) , Pá ♥ - Tori $
YOU ARE READING
Forever. (HAM)
Fanfiction"Nemôžeš žiť svoj vlastný život pre ostatných ľudí. Mal by si robiť to, čo je správne pre teba, aj keď tým zraníš ľudí, ktorých miluješ. "