"Matt?" spýtala som sa a do očí sa mi nahrnuli slzy. Nevidela som ho týždeň. Jeden celý týždeň bol na nejakej služobnej ceste v Dubai. Celý jeden týždeň som si nemala z koho robiť srandu. No s Harryho lenže ten ma vždy dobil a urobil si zo mňa srandu on.
"Sestričká" podišiel ku mne a pevne ma zovrel v jeho bratskom náručí.
"A ja čo?" počuli sme hlas za sebou tak sme sa otočila a tam stála Gemma zo smutnou tvárou.
"Prepáč miláčik" podišiel ku nej a vášnivo sa jej prisal na pery. Následne ju tiež tuho objal. Pozerala som sa na nich a na perách som mala priblblý úsmev a tak isto aj Natt s Curtisom.
"Neviem neviem z koho tu okoloidúci majú cukrovku" šepla som Curtisovi do ucha keď som pri neho prišla. Začal sa smiať.
"Beriem späť. Nieste to ty s Harrym ale tvoj brat s Gemmou" tiež mi šepol do ucha a ja som zo smiechom prikývla. Mal pravu.
"O čom si šepkáte?" spýtala sa Nataly a my sme na nej spočinuli pohľadom.
"O pomarančoch" povedali sme obidvaja naraz a pozreli sa na seba.
"Máme prepojené myslenie" zasa sme povedali obidvaja naraz a začali sme sa strašne smiať.
"Ste hrozný" pokrútila Nataly hlavou a ofučane si prekrížila ruky na hrudi. "Kto už by sa len bavil o pomarančoch" dodala a odpila si z džúsu.
"Mell Collins a Curtis Lepore" povedal Matt a prišiel pri nás. "Iba títo dvaja sa dokážu baviť o pomarančoch" dodal a usmial sa.
"Stále lepšie než byť škodcom pre ľudstvo" uškrnula som sa a Curtis sa vedľa mna zachichotal.
"Čože?" spýtal sa a nechápavo nadvihol obočie.
"Ohovárajú ťa" povedala Gemma a prišla pri Matta. Preplietla si sním prsty a pobozkala ho na líce.
"Nevieš kde predávajú tie náramky čo si dáva človek keď má cukrovku?" spýtala som sa Curtisa a Matt zhíkol.
"Preboha Mell , ty máš cukrovku?" spýtal sa a oboma rukami mi chytil líca. Začal ma chytať za čelo či nemám horúčku a celú si ma obzeral.
"Nemám , ale ešte chvíľu sa ma budeš takto dotýkať a chytím ju" povedala som a udržiavala som smiech pretože Matt stále nechápe o čom to tu rozprávam. Chápe to iba Curtis a tak by to malo aj ostať. Samozrejme že zo srandy.
"Fajn nebudem riešiť to že som z tvojho vtipu dostal skoro infarkt tak prejdem na inú tému." povedal až moc pokojným hlasom a ruky položil pozdĺž tela.
"Ako sa ma moja malá Ellie?" spýtal sa a na tvári sa mu vyčaril úsmev pri jej mene rovnako ako aj mne.
"Je v škole , no a škola je škola takže nemyslím si že v tomto momente sa má dobre" zasmiala som sa "ale už od zajtra jej začínajú prázdniny takže ju budeš vydávať častejšie" usmiala som sa. Presne tak. Ellie začínajú letné prázdniny takže Matt od nej nebudem mať pokoj.
"To je super , teším sa naňu" vyškeril zúbky ako malé dieťa a zatlieskal. Zasmiala som sa a sadla si na stoličku lebo ma už boleli nohy.
"Už tu len chýba Harold a boli by sme kompletní" povedala Gemma a pritúlila sa k Mattovi.
"Kde išiel?" spýtal sa Matt.
"S Niallom do obchodu" povedala som a mykla plecami.
"Tak to sa ani nenazdáš a za chvíľu tu bude" povedal a zasmial sa.
"Prečo?" nechápavo som sa spýtala.
"Už som s ním raz v obchode bol a bolo to hrozné" povedal a tiež si konečne sadol.
*HARRY*
"Bro no ták , zastav sa už" z povzdychol som povedal a lenivým krokom som kráčal za Niallom ktorý tu po nákupnom centre pobehuje ako splašená veverička.
"Nebuď lenivý a kráčaj" zavelil a ja som sklonil hlavu.
"Keby som bol lenivý tak si už na začiatku sadnem niekde do kaviarne a ty by si nakupoval sám" prekrížil som si ruky na hrudi a zastal som.
"Skoro si to urobil" zastal tiež a otočil sa smerom ku mne.
"Ale iba skoro" povedal som a vystrčil som ukazovák.
"Bože Hazz prosím , posledný obchod" zakňučal.
"To si povedal už predtým a stále ideme ďalej a ďalej" prekrútil som očami a rozhodil rukami. Asi mi odpadnu nohy ak pôjdeme ešte dalej.
"Toto je fakt posledný , sľubujem" povedal a keď som sa pozrel do jeho očí hneď som prikývol. Nenávidím jeho oči!
Ahojte
neviem čo dodať .. asi iba to že dúfam že sa vám čast páčila :))
VOTES AND COMMENTS
Ďakujem :). Pá ♥ - Tori $
YOU ARE READING
Forever. (HAM)
Fanfiction"Nemôžeš žiť svoj vlastný život pre ostatných ľudí. Mal by si robiť to, čo je správne pre teba, aj keď tým zraníš ľudí, ktorých miluješ. "