[Kobra szemszögéből]
Leila nélkül ébredtem Erikkel a számba majdnem csak.
- Asbel, húzz arrébb!
- Fel is kelhetnétek - ismerős hang cseng fel a fürdőszoba irányából.
- Rendben, 5 perc.
- Nem annyi sem, 1 másodpercet kaptok.
- Jaj, Leila olyan nyűgős vagy nem akarsz vissza aludni? - kérdezi tőle Erik.
- Nem, már jól vagyok, beszélnünk kell. - leül, mellém elkezdi simogatni a fejem.
- Hé, én is itt vagyok. - nyögi ki Erik.
- Fent vagytok már?
- Én igen, Kobra fejezd be, kelj fel! - ráz meg Erik.
- Ne fogdoss, nem akarok most buzulni, majd később „szerelmem". - nevetem el magam és velem együtt Leila is.
- Most már ébren vagyok! - jelentem ki.
- Tegnap éjjel elég sok alkoholt öntöttem magamba - ismeri be Leila.
- Azta, érdekes meglátás. - teszi a megjegyzést Erik.
- Mi bajod van? Kényes a sunád? - intézem hozzá a szavaim.
- Nem szeretem, ha egy nő iszik.
- Ha jelent volna meg nem ivott volna, mi pedig otthon lennénk uborkás detox vizet szürcsölgetve.
- Mindig ez a sok „ha". Oké aláírom igaz, de nem csak ubis víz kéne hanem tejcsi a cucc miatt.
- Jó tedd el magad senki nem kérte, hogy lőj túl a célon - mondja idegesen Leila.
- Nyugalom, bakker feszkó.
- Gyere inkább közénk. - folytatom, mire ő teszi, amire kértem és hozzá bújok.
- Végre nem érzem magam buzinak.
- Vagy azt, hogy velem vagy kapcsolatban - sóhajt fel Erik.
- Na, csak nem hiányzom?
- Egy kicsit - fordul Leila felé és megpuszilja az arcát.
- Köztetek mi történt? - hol rám, hol Erikre néz.
- Osztozkodtunk az elvesztéseddel járó fájdalommal, összehaverkodtunk, hugunk mindent megtett. Igyekezett így nem volt más választásunk. Mellesleg egyesíteni is akarjuk a csapatainkat. - magyarázkodik Erik.
Ez tényleg igaz. Evelin mindent megtett azért, hogy mi köztünk jó kapcsolat legyen. Nem bánom kezdek megbékélni ezzel az egésszel. Ha pedig ahhoz, hogy Leilát a karjaimban tarthassam, biztonságban érezze magát és boldog legyen, meg kell fosztanom magam az őrült birtoklási vágyamtól részemről rendben. Vipera pedig egyre többet időzik a bár igazgatásával, a csapat gondjaival legalábbis addig, amíg nem lesz minden a helyén. Andor pedig a Kígyóvá válás szakaszaival foglalkozik.
- Kobra - szólít meg Leila.
- Igen hercegnőm?
- Megígéred, hogy nem lesz köztetek mély szerelmi kapcsolat? - már kuncog, de komoly akar maradni.
- Ha Erik vállalja az alávetett szerepet, akkor lesz.
- Hé! - kiált rám Erik.
- Mi bajod?
- Leilát szeretem!
- Ahogy én is!
- Az enyém!
- Nem! - szakítja félbe Leila.
YOU ARE READING
Titkolt Szeretők
Romance!Titkolt vágyak II. könyve! !Minden csupán a képzelet szüleménye! !Ne lopd! 🔞 Az alkohol minden baj okozója feloldja a gátlásainkat és meggondolatlanságot teszünk. Leila is elkövette Erikkel és Kobrával. Folytatódik a szerelmi életük, bár a megsz...