[Erik szemszögéből]
- Mit akarsz?
- Téged!
- Lara ne játssz velem!
- Kobrával akarok beszélni.
- Nyomás - húzom fel a karját - bárba megyünk.
Az út gyors volt. Lara pedig idegesítő. Mindenfélét kérdezett Leilával kapcsolatosan és a többiekkel, de semmire nem válaszoltam. Bent a bárban ejtettem egy gyors telefonhívást.
- Megváltoztál. Amolyan Kígyós vagy! - löki nekem Lara.
- Te pedig még mindig ribanc vagy, nem akarsz valami új hobbit? A dákófogás kezd elavulni.
- Benyaltál nekik! - kiált fel, amit szemforgásom követ.
- Nem nyalok be senkinek sem. Evi szerelmes Viperába, nincs sok választás, ha őket boldogan akarjuk látni.
A bár ajtaja nyílik, belép Kobra Siklókkal mellettük pedig Andor is. Megtorpannak Lara látványa miatt.
- Serpens, te ribanc! - megindul Kobra és fegyvert ránt.
- Tedd le azt kicsikém, Goldokkal vagyok!
- Ja, hogy most már pénzért kúreszolsz. Elárulod mennyi a tarifád? - érdeklődök gúnyosan.
- Férjnél vagyok! - vágja rá és felmutassa a gyűrűjét.
- Szóval apa komplexusod van? - összeráncolja a szemöldökét és közben mosolyog Kobra. Félre néz. Észreveszi, hogy a bárban a pisztolyát figyelik a vendégek. Feléjük fordul.
- Bocsánat, ez csak játék pisztoly - elteszi - Tudják nagy szenvedélyem az ilyen.
- Ki kéne alakítanom a VIP részleget. - suttogja oda nekünk.
- Nem ártana, nos, Gold bácsival férj és feleségest játszatok? - térek vissza a témára.
- Fiával, Nickkel vagyok.
- Megrontást vállaltál. - szűri le Kobra.
- Meglehet - zárja rövidre Lara.
- Gold akar egy családi vacsorát, Leilát is látni akarja. Úgy is hármasba nyomjátok azt hallottuk.
Összenézünk Kobrával.
- Legyen - bólint rá.
- De árulj már el valamit Lara. - szólok közbe. Rám néz a kék szemével.
- Nem hiányzunk? - biccentek Kobra felé.
- Fordulj fel Asbel! - feleli, flegmán Kobra elneveti, magát Lara pedig távozni készül. Az ajtó közelében jár már
- Lara! - szól utána Kobra. Megfordul.
- Július 20
Bólint Lara és kilép a bárból.
[Kobra szemszögéből]
Lara és Nick? Mi oka volt a Gold családba bejutni?
- Túlreagáltam - vallja be Erik.
- Mit? Azt, hogy az a kis nő két lábon járó ördög? Ha elhagyod, el. Minket családi kötelék köt össze. Evivel nem tehetjük meg azt, hogy háborúzunk miatta.
- Igazad van, sír még?
- Fogalmam sincs, összeszólalkoztam vele. Nem tartottam jó ötletnek, de még is csinálta
- Vissza akarta adni.
- Nem kellett volna - tiltakozok továbbra is.
- Júl. 20?
- Adéllal akkor házasodtunk össze.
- Miért lett vége?
- Kényszerből vettem el. Drogcsempészés volt, Szerbiából. A hírem megvolt alig várták, hogy kibukjak. Gold pedig rá is játszott. Meg akartak hurcolni a bírók, Gold kihúzott a csávából. Megkérdeztem mivel hálálhatnám meg. Így megkaptam Adélt. Nem csúnya lány, gyönyörű. Csak függő volt. Ragaszkodó és saját maga tette tönkre a viszonyunk.
- Szeretted?
- Nem. El voltunk leginkább.
- A titkos szobákból elegem van! -rázza a fejét Erik.
- Nekem is, ez a nő tett róla.
- Dobjuk ki?
- Leilát? - kérdezek vissza.
- A szobát. - pontosít.
- Jössz?
- Megyek.
- Sikló 1 hol vagy?
- Nem hiszem, el ezek mindig eltűnnek - folytatom.
- Itt vagyunk, eszünk.
Az egyik asztaltól szólnak, közösen szólnak. Odalépek.
- Autó kulcsot adj - szólok oda az egyikhez.
- Tessék.
Erikkel az oldalamon kilépek a bárból. Beszállunk a kocsiba. Rágyújtok egy kicsit járatom a motort.
- Utolsó feleség?
- Elvileg vagy az, vagy a halálom okozója.
- Halálunk - javít ki.
- Leilát akarja Gold. - folytatja.
- És a családunkra utazik.
YOU ARE READING
Titkolt Szeretők
Romance!Titkolt vágyak II. könyve! !Minden csupán a képzelet szüleménye! !Ne lopd! 🔞 Az alkohol minden baj okozója feloldja a gátlásainkat és meggondolatlanságot teszünk. Leila is elkövette Erikkel és Kobrával. Folytatódik a szerelmi életük, bár a megsz...