Yaşadıkları kötü olaylardan sonra yeni bir ev bulup yeni bir hayata başlamak isteyen aile güzel bir ev bulurlar çocuklar eve girer girmez odalarını seçmeye başlarlar hangi odayı seçeceklerine karar veremezler ve tartışırlar anne ve baba çocuklarına eve daha bakacağız derler hemen taşınmayacağız belki ev hoşumuza gitmeyecek derler odaları tek tek gezen aile evi beğendiklerini söylerler çocuklarına sorarlar onlarda beğendiklerini söylerler eve taşınmaya karar verince eşyalar gelir bir kaç gün için de eve yerleşirler evde ki işler bitince yemek yerler yemeklerini yedikten sonra yorğun oldukları için hemen yatmaya giderler evin küçük kızı hemen uyuyamaz ablasına ona masal okumasını ister ablası onun bu isteğini kırmaz ona masal okur küçük kız uyur uyuduğu anda kabus görmeye başlar evinde değil başka bir yerde olduğunu görür kabusunda bir koridorda karşısında bir kadın görür kadın da garip bir şey yoktur ama küçük kız korkar kadından kadından kaçmak için bir odaya girer oda da dolaba girer dolaba girdiği anda odada yalnız olmadığını fark eder garip sesler vardır kız çok korkar odadan çıkar asansörün düğmesine basar asansör geldiğinde asansörün içinde üç tane çocuk vardır arkaları dönüktür kız onlara seslenir döndükleri anda kız yüzlerini görür gözlerinde ve yüzünde ateş yanıyordur kız korkar ve kaçar başka bir odaya girer yatağın altına saklanır bir iki saniye sonra odaya başka biri girer kız başta tanıyamaz ama koridorda gördüğü kadındır kadının üzerinde garip bir elbise vardır ve kendi kendine konuşuyordur bir anda yatağın etrafında dolanmaya başlar yatağın üstüne çıkar kız kadının gittiğini düşünür ama kadın bir anda yatağın altına bakar küçük kızı bacaklarından çekmeye başlar kız kaçar o sırada koridorda üç çocuğu görür ve diğer tarafta da içerde gördüğü kadın kız çok korkar ve bir anda uyanır uyandığı anda anlar ki gördüğü kabusu aslında yaşadığı hayatıydı...