1.Bölüm •|Yalanlar|•

168 19 20
                                    

Büyücülük Savaşı yıkım içinde geçmişti. Ancak Lord Voldemort ve müritleri büyük bir yenilgiye uğramıştı. Lord Voldemort öldürülmüştü. Her şey yolundaydı. Hogwarts onarılıyordu. Büyük Salon'daki cesetler toplanıyordu. Etraf hem kayıplar için içlerindeki üzüntü ve karamsarlık hem de savaşı kazanmalarındaki heyecan ve mutluluk vardı içlerinde.

Ancak Harry Potter hala üzerindeki ününden kurtulamamış hatta ününe ün katmıştı. Lord Voldemort'u öldürmüştü.Ancak onunla karşı karşıyayken söylediği sözler hala aklındaydı hepsi...

Yasak Ormanda Lord Voldemort ve Harry Potter;

Harry Potter ölüme gidiyordu. Ailesiyle uzun süren bir zaman dilimi sonunda tekrar bir araya gelmişti. Diriltme taşı elinden kurumuş çimenlere düştü. Yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. Kahramanca ölüme ilerliyordu Harry James Potter. Ailesi bildiği insanları, arkadaşlarını, Hogwarts'ı hatta tüm Büyücülük dünyasını kurtarmak için ölüme ilerliyordu...

İşte ordaydı ölüm yiyenleriyle Lord Voldemort. Kaderini eline bıraktığı, ailesini, masum insanları ve arkadaşlarını öldüren kişi.Lord Voldemort arkasını döndü ve kahkaha attı.

-Harry Potter, Seçilmiş Kişi demekki teslim olmaya gelmiş

Tüm ölüm yiyenler arkasından gülmeye devam ediyorlardı. Lord Voldemort asasını iyice kavramıştı. Karşısında ölümü bekleyen çocuğa baktı ve ona doğru uzattı. Biraz düşündükten sonra asasını indirdi. Ve o müthiş sırıtmasıyla çocuğu süzmeye devam etti.

-Albus Dumbldore sana Tom Riddle'ken gelmiş geçmiş en karanlık büyücü olduğumdan bahsetmişti dimi Harry Potter?

Harry, hiç bir şey anlamamıştı bu söylediğinden ama kafasını sallamakla yetindi.

-Peki sana o yaşlı bunağın her şeyden bahsetmediğini söyleseydim?

Harry için işler iyice kızışmaya başlamıştı. Bir şey demeden sadece Voldemorta bakmaya devam etti.

-Herkes benim sadece karanlık olduğumdan korkuyor, korkmalılarda. Bana yıllarca çektirdiklerinden dolayı korkmalılar. Onu öldürdükleri için korkmalılar Harry James Potter.

Gözlerini kısmıştı Harry. Ne demek istiyordu? "Onu öldürdükleri için..." Kim kimi öldürmüştü neler oluyordu? Ama bunu düşünmek için vakti olmadığını da çok iyi biliyordu. Sadece bir an önce başladığı şu işin bitmesini istiyordu.

Voldemort asayı iyice kavradı ve büyülü sözleri büyük bir zevkle söyledi

-AVADA KEDAVRA

Günümüz;

Harry Grimmuald Meydanı 12 numaraya ufak bir ziyaret yapmaya karar vermişti. Sirius'un o kemerden geçip bedeniyle yok olması aklına geliyordu. Veya Bellatrix'in "Sirius Black'i öldürdüm!" diye zafer çığlıkları ile bağırması. "Cruciatus laneti için gerçekten istemelisin"

Öylece kemerden geçivermişti ve bedeniyle yok olmuştu. Bu onu her şeyden çok üzmüştü. Ailesinden kalan son kişiyi de kaybetmişti işte.

Bunları düşünürken S.O.B yazan odaya girdi. Etraf tozlanmıştı. Duvarlar Gryfindoor ve bazı muggle şarkıcı posterleriyle döşenmişti.

Masaya gitti. Eski eşyaların bulunduğu kutuyu aldı. İçini karıştırdı. En sonunda çok da dipte bulunmayan defteri aldı. Derin bir iç geçirerek defterdeki altın oymalı harfleri göz gezdirdi. 'Tom Marvolo Riddle'. Artık Lord Voldemort ölmüştü onun peşini bırakmalıydı. Ama kalbinin derinliklerinde hala bir şekilde onu çağırıyordu.

𝔾𝔼ℂ𝕄𝕀𝕊𝕀ℕ 𝔸ℂ𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀//𝓣𝓞𝓜 𝓡İ𝓓𝓓𝓛𝓔//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin