2.Bölüm •|SIRLAR ODASI|•

119 12 15
                                    

1 Eylül 1938

Tom Marvolo Riddle. 11 yıl boyunca terk edilmiş ve ızdırap içinde yetimhanede yaşamıştı. İçinde değişik bir enerji hissediliyordu. Onda gelmiş geçmiş en güçlü büyücülerden biri olan Salazar Slytherin'in kanı akıyordu. Annesi Slytherin'in soyundan geliyordu ancak kendi ismini aldığı babası bir muggledı. O annesinin babasına verdiği aşk iksiri sonucu dünyaya gelmiş içinde bir gram sevgi barındırmayan bir çocuktu. En azından o öyle zannediyordu.

"Riddle, Tom Marvolo!"

İsminin okunmasıyla tabureye çıktı ve başına yerleştirilen sinir bozucu şapkanın binasını seçmesini bekledi.

"SLYTHERİN!!"

Slytherin masasının alkışları ile masasına doğru ilerlerken karşısındaki sarışın ve yeşil gözlü tatlı kız ile göz göze geldi. Hızlıca gözlerini kaçırarak Slytherin masasına doğru ilerledi.

"Dark,Elizabeth Diana"

Tom merakla kızın sandalyeye oturuşunu ve şapkanın kafasına yerleştirilmesini izledi. Ondan değişik bir enerji vardı. Hissedebiliyordu.

"SLYTHERİN!!"

Kız Slytherin masasına ilerledi ve Tom'un yanındaki boş yere oturdu.

-Selam,ben Elizabeth ama sen bana Betty diyebilirsin.

Kızın gözlerinin parladığını görebiliyordu kızın uzattığı ele baktı. Ardından o da elini uzattı.

-Ben de Tom Riddle...

Ve ikisi arasındaki ilişki böyle başlamıştı...

1941...

Slytherin Ortak Salon'u:

-Hey Beth!

-Tom? Sorun ne? Ve niye nefes nefesesin?

-İnan şu taş gibi zihnin içinde öyle kötülükler dolanıyor ki sen bile inanamazsın

-İnanamam zaten Tom. Ben kötülüğü sevmem biliyorsun. Bunun için bile sana düşman kesilebilirim.

Bunu söylerken dalga geçercesine sırıtıyordu Beth. Karşısında duran erkeğin gözlerine bakıyordu. Sanki gözleri birbirlerine kenetlenmişti bir süre öyle kaldılar. Ardından gözlerini kaçıran yine o oldu.

Kitap okumayı seviyordu. Onu dünyadan alıkoyuyordu. Sanki bir süreliğine bile olsun hayal kurabiliyor gibiydi.

-Çok sıkıcısın biliyor musun?

-Nedenmiş o?

-Hayır ne zaman görsem kitap okuyorsun?

-E bu gayet normal

-Hadi ama Beth,ne olucak ki? Ne olur ki birazcık eğlensen?

-Eğlenicem? Ben? Ben ve eğlenmek aynı cümle içinde asla bulunmaz Tom bunu biliyorsun? Ha eğlence dediğin kötülükse orasını bilemem.

-İşte bu benim kızım!!!!

Kız elindeki kitapla çocuğun kafasına vurur ve güler:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝔾𝔼ℂ𝕄𝕀𝕊𝕀ℕ 𝔸ℂ𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀//𝓣𝓞𝓜 𝓡İ𝓓𝓓𝓛𝓔//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin