Langzaam open ik mijn ogen. Waar ben ik? Ik kijk om me heen. Dan herinner ik me alles weer. Ik zit nog op school! Snel loop ik de wc uit een tot mijn grote verbazing is het donker. Hoe lang ben ik wel niet bewusteloos geweest? 'Je zult hier niet wegkomen' hoor ik iemand achter me fluisteren. Ik huiver over mijn hele lichaam en draai me om. Huh? Er is niemand. Dan hoor ik opeens gekraak en daarna geschreeuw. Ik begin te rennen van angst. Al snel bereik ik de uitgang. Maar het slot geeft niet mee. Gefrustreerd bijt ik op mijn lip. Opeens voel ik een scherpe pijn in mijn arm. Ik draai me om maar er staat niemand, wat gebeurt er hier toch! Wat zei me vader ook alweer altijd over zulke situaties? Dan schiet me iets te binnen! Ik neem een aanloopje en trap de deur in. Het glas breekt en ik ren hard weg, de pijn in mijn longen en voeten negerend. Ik ren roekeloos het bos in en stop bij een grote witte boom. ik zak door mijn knieën en geef over, tot er niks meer in mijn buik zit. Een hand, ik voel een hand op mijn schouder. Schreeuwend draai ik me om en trap en sla degene die me durft aan te raken. tot mijn grote verbazing is het die blonde gspierde jongen van het voetbalveld. 'Hey, alles goed' mompelt hij bezorgt. 'Ziet dit alles er goed uit? ik zit onder de kots en mijn arm..'halverwege stop ik. Mijn arm. Er is niks mee. Net bloedde het nog. Wat gebeurt er hier in vredesnaam? 'sorry euhm..' mompel ik. 'Mijn naam is james' zegt hij glimlachend. 'James, ik zou best wel een praatje houden met je maar ik wil graag naar huis, wat doe je eigelijk hier' vraag ik. Hij antwoord niet. Even kijkt hij me duivels aan, maar hij hersteld zich zo snel dat het lijkt alsof er niks is gebeurd. 'Kom met me mee, ik breng je naar huis' zegt hij, zijn hand uitstekend. Even twijfel ik, maar veel keus heb ik toch niet. Ik negeer zijn hand en sta op. We lopen zwijgend naar zijn auto.
Hij houd het portier voor me open. 'uuhm misschien wil je even een shirt van me lenen want..' hij grijnst. Tot mijn grootste afschuw is me shirt gescheurt. Mijn hele buik is zichtbaar, inclusief mijn beha! Boos neem ik zijn shirt aan en doe hem snel aan. Hij kijkt even gekwetst en doet dan de deur dicht. Ik wacht en ik wacht. Waarom komt hij niet? Langzaam stap ik de auto uit. Daar ligt James, bloedend op de grond. Ik schreeuw maar dan voel ik dat er een hand zich over mijn lippen sluit. 'oh meisje, dit is zo niet een geschikte plek voor jou' hoor ik een maar al te bekende stem zeggen. Ik draai me om en zie hem..