seventeen

8.7K 742 39
                                    

arctic monkeys, are u minethe 1975, chocolate

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arctic monkeys, are u mine
the 1975, chocolate

🍷

Dairenin şifresini girmenin ardından spor ayakkabılarından kurtularak onları bir köşeye koydu, üzerindeki deri ceketi uzun askılığa asmanın ardından kıvrılmış beyaz tişörtünü düzelterek odasına ilerlerken heyecanlı hissediyordu Jeongguk.

Onunla sevgili olmadan önce birkaç kez sevişmiş olmalarına rağmen, ve bu sevgili olarak ikinci sevişmeleri olacaktı, kendini heyecanlı hissetmekten alıkoyamıyordu, her zaman tatlı bir his kalbine doluyordu.

Kapıyı araladığında Taehyung'u yatağında, başını yastığın üzerinden geriye atmış haldeyken buldu, ona ait olan açık gri renkteki tişört uzatmış olduğu ayaklarından dizlerine doğru iniyordu.

Onu beklediğini biliyordu fakat yine de bu halde, tamamen hazır olarak onu görmek, afallamasına sebep oldu. Sıcacık, onu yakan bir his tüm vücudunda gezintiye çıkarken elini kapıdan çekti, hafif bir gıcırtı ile kapanan kapı Taehyung'un başını kaldırmasına ve ona bakmasına sebep oldu.

"Jeongguk..."

Taehyung'un ihtiyaç dolu, nefes nefese sesini duymak boğazının kurumasına sebep olurken yatağın ortasında yatmakta olan sevgilisine ilerledi, ellerini karnına koymuş o bölgeye masaj yapmaktaydı.

Alnında birikmiş damlalar saçının ıslanmasına sebep olmuş, bu görüntü Jeongguk'un karnından kasıklarına doğru bir sızının akması ile sonuçlanmıştı.

Ellerini Taehyung'un esmer bacaklarında gezdirmenin ardından parmaklarını diz kapaklarına yerleştirerek dizlerini kırmasını sağladı, kendine açılan boşluğa yerleşerek üzerine uzandığında sevgilisinin bakışlarındaki tatlı şehvet gülümsemesini sağladı.

Sevgilisinin alnına düşen saçları geriye atmanın ardından onun sıcak, kesik nefeslerini dinlerken parmaklarını yanağında gezdiriyordu, "Beni sevmeyi bırakıp..." Taehyung cümlesine devam edemeyerek alt dudağını dişlemek zorunda kalmıştı çünkü Jeongguk, dizini onun penisine değdirerek acı çekmesine sebep olmuştu.

"Benimle oynamayı kes."

Taehyung'un derinden gelen boğuk sesi ile yutkunmanın ardından, "Benimle oynayan sensin, Taehyung." dedi, dudaklarını sevgilisinin şakaklarında gezdirirken parmaklarının yeni durağı Taehyung'un üzerindeki tişörtün yakaları oldu. "Jeongguk." Taehyung onun adını ihtiyaçla mırıldanırken gülümsedi, dudaklarını onun dudaklarına sürterek alt dudağını kavradı ve sakin bir öpücük başlattı.

Esmer bedenin elleri anında boynuna dolanarak kendisini üzerine doğru daha çok çekiştirdi, Jeongguk ne kadsar öpücüğü sakin bir tonda tutmaya çabalasa da birbirine değen dişleri ve Taehyung'un dudaklarına rastgele bıraktığı ısırıklar buna izin vermiyordu.

Jeongguk asla bir sevişme sırasında sakin olmazdı, şimdi altındaki bedeni ne kadar çok istiyor olursa olsun her şeyi yavaştan almak istiyordu ama bu, Taehyung'u delirtiyordu. Belki de bunu daha çok onu delirtmek için de yapıyor olabilirdi. Öpüşme onun kontrolünden çıkarak arzu dolu bir hal almaya başladığında elleri gri tişörtü yukarı doğru çekiştirdi, parmakları Taehyung'un beli ile buluştu ve yavaş bir şekilde tenini sıktı.

Jeongguk'un parmakları tişörtü yukarı sıyırarak ilerlerken dudaklarını ayırdı, Taehyung bedenini kaldırarak tişörtü çıkarmasına yardım etmenin ardından onun yeniden yatmasına izin vermemek için ellerinin yeni adresi Taehyung'un sırtı oldu.

Dizleri üzerinde yatakta doğrulurken ve kemerini çözerken Jeongguk'un bakışları sevgilisinin esmer teninde dolanmadan edemiyordu. Taehyung onun için nadide bir sanat eseriydi vs Jeongguk, tenine zarar vermemek için dudaklarını nazik bir şekilde dolandırırdı her zaman. Pantolonundan iç çamaşarı ile beraber kurtulmasının ardından tişörtünü de kenara koydu onlarla birlikte.

Ayaklarını uzatarak yatağa otururken Taehyung ne yapmak istediğini anlayarak kucağına gelmiş, Jeongguk onu tam kasıklarının üzerine oturturken kollarını onun boyladı. Jeongguk'un elleri Taehyung'un sırtını turlarken, dudakları da sevgilisinin boynunda geziniyor, acıtmayacak minik ısırıklar bırakıyordu.

Taehyung'un kalça arasına yerleşen penisi sızlamaya devam ederken karnına çarpan penis sızdırarak aralarını ıslatıyordu. "Taehyung." Jeongguk dudaklarını boynundan ayırarak ismini mırıldandığında Taehyung'un gözlerinin arzudan yaşlarla dolu olduğunu gördü, uzun zamandır onun için bekliyordu ve acı içinde olduğunun farkındaydı.

Bir elini Taehyung'un belinden çekerek parmaklarını onun dudaklarına yönlendirdiğinde sevgilisinin kararan gözleri dilini dudaklarında gezdirmesine sebep oldu, parmaklarını saran dudakları ve obları turlayan dili nefeslerinin sıklaşmasını sağlıyordu.

Jeongguk için karşısındaki bedene dayanmak çok zordu, Taehyung başını hafif geriye atmış halde dünyanın en lezzetli şeyi olduğunu düşünürmüşçesine parmaklarını yalarken şimdi tüm vücudu sızlıyordu, penisi Taehyung'un kalçasına çarparken yerleşecek bir alan arıyordu.

Parmaklarını çekerek Taehyung'un havalanmasını sağlamasının ardından ilk olarak orta parmağını deliğe gönderdiğinde, Taehyung gözlerini kapatarak başını geriye attı, penisi seyirirken parmağını çıkararak yeniden deliğe soktu, ikinci parmağını bekletmeden eklediğinde ensesindeki tırnaklar tenine battı.

Kısa birkaç makas işaretinin ardından parmaklarını delikten çekerek penisini konumlandırdı, yavaş bir şekilde deliğe girmesini sağlarken Taehyung'un birden oturması ile ikisinin dudakları arasından inlemeler döküldü.

Taehyung'un saçları tamamen dağılmış, yeniden alnına dökülmüşlerdi, tırnakları hala Jeongguk'un ensesine batıyordu. Gözleri hafif aralık, dudakları açıktı. Jeongguk onun belini sıkıca kavrayarak hareket etmesini sağladığında ilk defa denedikleri bu pozisyonun Taehyung için ağır olduğunu bildiğinden yavaş bir tempo tutturuyordu fakat Taehyung'un sabırsızlığı onun birden hareketlerini hızlandırmasına sebep oldu.

Jeongguk başını Taehyung'un omzuna gömmüş halde inlemelerini bırakırken onun çığlıkları odaya yayılıyordu. Taehyung karnına boşalırken onun rahatlamasıyla daralan deliğine son vuruşlarını yaparak kendini bıraktı Jeongguk, ensesini ezen parmaklar yavaş dokunuşlara geçerek orayı okşadı. "Taehyung." diye mırıldandı başını onun omzundan kaldırarak, baygın gözlerle kendine bakan küçüğüne baktı, saçlarını geriye atarak dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.

"Seni seviyorum."

🍷

olup olmadığından emin değilim asla,
umarım olmuştur 😔

downtown bars' taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin