1.Bölüm•Antlaşma

54 13 33
                                    

Keyifli okumalar 🌸

'Sana gitme demeyeceğim
Ama gitme Lavinia'
( Özdemir Asaf)

Şuan ne hissettiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. Aklımda sürekli söylediği söz dönüp duruyordu.

'Beni öldürebileceğinden emin misin Lavinia?'

Bir anda aklımın başına gelmesiyle onu sertçe ittirdim. Benim ittirmemle arkaya doğru bir, iki adım sendeledi.

Sendelemesiyle de beni bırakması bir oldu. Beni bırakmasıyla  seri bir şekilde ona döndüm.

Dönmemle beni tekrar tutmaya çalıştı. Bu sefer ona fırsat vermeden ben onun boynunu tutup duvara yasladım.

Kollarıyla elimi tutup çekmeye çalışsa da gücü yetmiyordu.

Kimsenin gücü yetmezdi de zaten. Kolay kolay kafa tutamazlardı ölüm tanrısına. 

Cesaret edemezlerdi korkaklar.

🥀

Ellerimi daha çok sıktığımda konuştum.

"Benim kim olduğumu unutma Aras! Eğer babamı bırakmazsan burada ki herkesi öldürür, seni süründürürüm."

Alaylı bir kahkaha attığında elimi sertçe çekip, üstüme yürümeye başladı.

Kafamı eğip, geri adım atmadım. Aksine kafamı dik tutup, olduğum yerde durdum.

O da bunu fırsat bilip burnumun dibine kadar girdi. Burunlarımız birbirine değiyordu.

"Hiçbir şeyden emin olma Lavinia. Babana gelirsek, babanı serbest bırakırım bırakmasına ama bir şartım var."

Şartı varmış birde. Bir yanım diyo öldür şunu, bir yanım diyor yapma baban var.

"Sana bir daha demeyeceğim! Babamı bırak. Şartla martla uğraştırma beni. Uğraşmayı sevmem bilirsin direkt öldürürüm."

Emin misin bakışı atıp ellerini açtığında ellerinden ateş çıkmaya başladı.

Ellerini duvara atınca da duvarda bir görüntü oluştu.

Dikkatlice baktığımda babamı gördüm. Bir dakika bu benim babam mıydı? Yüzü, elleri her yeri kan içindeydi.

Sinirle Aras'a döndüğümde ciddiyetle yapacağım hareketleri izliyordu.

"Bu yaptığın yanına kalmayacak. İllaki senin de sevdiğin biri vardır. Ve ben senin sevdiğine işkence etmem, öldürürüm."

İfla olmaz gibi sırıttı.

"Sıkıntı yok istediğini öldürebilirsin. Çünkü benim bir sevdiğim yok."

Sinirle Aras'a döndüğümde gözlerimin rengi masmaviydi. Sihirli sözcükleri söylediğim de yere yığılma sesleri geliyordu.

Tam gözlerinin içine bakarak konuştum.

"Babamı bırak damarıma basıyorsun! Karşında herhangi birisi yok, ölüm meleği var"

Bana yaklaştığında tek parmağını göğsüme bastırdı.

"Sende şunu unutuyorsun. Ben Ateş tanrısıyım. İstemezsem yanıma bile yaklaşamazsın. Babana da yaklaşamıyorsun çünkü ben istemiyorum."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LAVİNİA+18|ÖLÜM MELEĞİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin