Aku mulakan rancangan jahat aku dengan menghantar mesej pada instagam milik Ameera. Sudah tentu, aku akan menjadikannya milik aku. Hehehe. Aku menyamar sebagai seorang ahli perniagaan yang ingin berjumpa Ameera atas urusan ingin melakukan bisnes paid review dengan nya.
Semasa aku pergi ke tempat perjumpaan, Ameera sudah menunggu di sana dengan berpakaian baju berwarna buah pic cantik sekali.
Kemungkinan dia fikir dia akan mendapat urusan bisnes yang sangat menguntungkan sekali. Maaf tentang itu. Hari ini, kau akan dilahirkan semula.
"Hai, Ameera."
Setelah tiba di tempat perjumpaan, aku memanggil Ameera.
"Encik. Apa yang encik perlukan dari saya, memanggil saya ke tempat seperti ini? "
Tanya Ameera, sedikit gembira.
"Sebenarnya, saya ada sesuatu yang ingin ditunjukkan kepada kamu."
Aku menghampiri Ameera.
"Eh, apa itu?"
Seolah-olah dia merasakan suasana yang mengganggu, dia pun mundur sedikit. Namun, sudah terlambat.
Menghidupkan pemetik api yang aku pegang, aku membawanya lebih dekat dengan Ameera. Ia adalah api yang lahir dari hati aku, api yang lebih gelap daripada hitam. Fikiran Ameera berhenti berfungsi. Dia berdiri kaku memandang ke arah api menunggu kata seterusnya dari aku.
Ya, ia berjaya!
Setelah melihat api, mata Ameera berkaca-kaca ketika dia berdiri mati. Jiwanya mungkin dikuasai oleh api - atau lebih tepat lagi, oleh keinginan aku.
Dengan ini, dia telah menjadi milik aku. Dia tidak akan menjadi milik lelaki lain.
"Ameera, kamu sekarang ni dah ada teman lelaki ke ?"
Menurut khabar angin itu, dia masih bujang. Sekiranya dia menyembunyikan hubungannya, maka aku akan membuatkan mereka putus.
"Tidak.."
Ameera menjawab dengan nada yang sekata seperti orang yang tiada fikiran sendiri.
"kamu masih dara, kan?"
"Ya, betul."
Baiklah, dia masih lagi tidak tersentuh. Sekarang, mari kita ubah si perempuan cantik ini menjadi hamba seks aku yang akan menurut apa jua arahan aku tak kira sejijik mana pun hehe.
"Dengarkan baik-baik, Ameera."
"Ya."
"kamu dilahirkan untuk menjadi hamba yang akan menurut segala perintah tuan kamu."
"Siapakah tuan itu?"
"Itu adalah aku yang kini berada di depan matamu."
"Ya, baik tuan. Ameera adalah hamba tuan dan akan ikut apa sahaja arahan yang tuan berikan"
YOU ARE READING
Menggunakan Kuasa Hipnosis Untuk Menjadikan Ameera Hamba Seks Peribadiku
Художественная прозаhipnosis perempuan cantik untuk jadi hamb seks